recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi "long press" med LG Magic Remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi "long press" med LG Magic Remote

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kodi "long press" med LG Magic Remote
    Sendt: 11-April-2021 kl. 13:28
Jeg har nyligt købt et LG CX 55", som jeg har tilsluttet min Nvidia Shield til via hdmi.
Det fungerer stort set udemærket, men jeg kan ikke få Magic Remoten til at betjene Kodi 100%. Når jeg bruger "ok" på Shield remoten og holder den nede, så får jeg en menu frem. Det kan jeg ikke på LG's den forstår det kun som "ok", uanset om jeg holder knappen kort eller længe.
Jeg ville jo gerne kunne nøjes med en remote, som jeg kunne med Panasonics remote, der virkede det hele, som det skulle.
Nogen der har samme problem, eller skal jeg ud og købe en Logitech Harmony (inden de lukker fabrikken Wink)

Mvh. og god søndag
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu