recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken scraper bruger i til jeres filmsamling?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken scraper bruger i til jeres filmsamling?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken scraper bruger i til jeres filmsamling?
    Sendt: 21-April-2021 kl. 09:25
Jeg mangler en god scraper til min film- og seriesamling. Den skal helst bruge IMDb som kilde og skal anvendes på en PC (uden Kodi).
Jeg har i flere år anvendt Zoom Player som afspiller. Den har sin egen scraper indbygget, men den anvender TMDb som kilde. Det betyder at der er alt for mange fejl i de fundne covers og ofte mangler beskrivelse af film/serie og skuespillere. Min Dune Realplayer er langt bedre på det område. Den anvender nemlig IMDb som kilde.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 17:01
den her har jeg brugt og er godt tilfreds.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 18:50
Den havde jeg allerede set på, men i den gratis version bruger den desværre samme kilde som Zoom Player. 
Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 19:39
Nogen særlig grund til, at du ikke vil bruge Kodi - der vel umiddelbart er svaret på dine ønsker (gratis og valgfri kilde til scraperen)?  
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 23:13
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Nogen særlig grund til, at du ikke vil bruge Kodi - der vel umiddelbart er svaret på dine ønsker (gratis og valgfri kilde til scraperen)?  


jeg vil ikke undvære Zoom Player, så hvis Kodi kan køre med den er jeg parat til at give den et skud.

Flemming



Redigeret af fltk - 22-April-2021 kl. 23:14
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 23:20
På plex bruger jeg the movie db.

Har altid fundet covers og titler
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2021 kl. 09:54
Nu spørger jeg måske dumt...
Hvad dælen er en scraper?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2021 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvad dælen er en scraper?

I denne kontekst: Et program, der - ud fra et filnavn og muligvis lidt flere informationer - kan downloade information om årstal, skuespillere, instruktører, forfattere, filmplakater mm. og gemme disse i en database, som så kan tilgås af ens afspiller (så den kan lave en flot "movie wall" med filmplakater, som man kan vælge film at afspille fra).

Her er f.eks. min Movie Wall fra min Plex server:


Redigeret af HeartWare - 23-April-2021 kl. 10:06
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu