recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blauwys bio - 7.1.4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blauwys bio - 7.1.4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Blauwy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blauwy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blauwys bio - 7.1.4
    Sendt: 21-April-2021 kl. 19:16
Jeg er endelig blevet færdig med min bio samt lobby og kan nu vise det frem.
Men først; specs.

Fuldt SVS højtalere. Ultra serien med L/C/R og side surrounds.
SVS SB-1000 sub - overvejer stærkt at tilføje én til snart
BenQ TH3550
Elite Screens 100''
Marantz 6015
Emotiva BasX-A150
Xbox One S til blurays
Nvidia Shield TV pro til Netflix/Hbo ect

Jeg har lavet et imgur album istedet for at linke billeder direkte i tråden, da jeg ikke lige kan finde ud af at skalere dem ned, da de ellers fylder alt for meget.


Kom endelig med spørgsmål, ris/ros og hvad der ellers hører til.


Blauwy

Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2021 kl. 22:16
Ser godt udClapClapClap
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 07:18
Respekt
Jeg har også SVS Ultra og Marantz AVR
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 10:21
det ser godt ud Thumbs Up

og du går da ikke ned på slik

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 16:38
Er der en bestemt grund til, at du har valgt lyse akustikplader?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Blauwy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blauwy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Er der en bestemt grund til, at du har valgt lyse akustikplader?


Ja, jeg kunne godt lide kontrasten mellem dem og vægfarven. Gør det nogen forskel? :)
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 18:03
Hvis du er glad Smile
De fleste vælger nok at gøre rummet så mørkt som muligt for at undgå lysrefleksioner
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Blauwy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blauwy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 18:14
Jeg synes ikke jeg oplever nogle slemme refleksioner fra panelerne, men det kan da sagtens være der er noget at hente i at skifte dem ud med nogle mørkere. Men pt har jeg intet at brokke mig over :)
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2021 kl. 09:46
Er vild med din lille kiosk. Sådan en sidder jeg også og overvejer. Mangler at finde et lille stativ der kan hænge slikposer på. Men der er dine superhelte med skåle en ret fed løsning. Og hyggeligt med popcorn maskinen :) 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2021 kl. 11:33
Hov, denne tråd har jeg da misset!

Super gennemført stil, elsker forhallen (men håber ikke I anvender popcorn-maskinen dér!), inde i selve biografen er der sikkert en hel del at hente rent akustisk, men selvfølgelig kun hvis I selv savner det. Men super hyggeligt!! Thumbs UpThumbs Up
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu