recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android / Philips
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android / Philips

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android / Philips
    Sendt: 21-April-2021 kl. 22:06
I sidste uge fik jeg et 48OLED935 fra Philips.
Første dag fik jeg installeret youSee og DRTV app'en uden problemer.
Nu vil jeg så installere kodi, men den hænger bare med "afventer".
Hvis jeg går ind under Google Play og vælger min konto står der også under "Administrer apps og spil" at der er 8 opdateringer til apps der afventer. Så det tyder det er generelt at den ikke vil hente apps mere.
Jeg har prøvet at slette min konto på TV'et og oprette den igen, men den vil bare ikke.
TV'et har selvfølgelig forbindelse til internettet - via kabel.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 01:30
https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=333230

godt nok med sony, men "same sh.t"
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 08:34
Den fik jeg ikke det store ud af, ud over at jeg nu også har prøvet at lave en clear af cache.
Hvis vi lige ser bort fra Kodi, så er problemet at der ligger 8 opdateringer til "standard apps" som den ikke vil installere - den står bare med "afventer"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu