recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa og optage programmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa og optage programmer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tolborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tolborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2021 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af tolborg tolborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har selv et Panasonic Oled TV med to tunere og to CI slots. Det er perfekt til at optage fra Stofa’s lidt bøvlede EPG. Det er f.eks. nødvendigt nemt at kunne justere optagestart og slut, når EPG ikke passer til det aktuelle program. Og der finder jeg at Panasonic er meget let at anvende.

Hej Munch 

Har du selv Stofa? 
Hvad er det for en model af TV du har?
Koster det ekstra med to kort?
Ja!
Panasonic 65GZ2000
Det koster vist lidt, bruger ikke selv kort.

Så vidt jeg kan se har 65GZ2000 kun et CI slot. Betyder det så ikke at man ikke kan se ét Stofa program mens man optager et andet?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2021 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af tolborg tolborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af tolborg tolborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har selv et Panasonic Oled TV med to tunere og to CI slots. Det er perfekt til at optage fra Stofa’s lidt bøvlede EPG. Det er f.eks. nødvendigt nemt at kunne justere optagestart og slut, når EPG ikke passer til det aktuelle program. Og der finder jeg at Panasonic er meget let at anvende.

Hej Munch 

Har du selv Stofa? 
Hvad er det for en model af TV du har?
Koster det ekstra med to kort?
Ja!
Panasonic 65GZ2000
Det koster vist lidt, bruger ikke selv kort.

Så vidt jeg kan se har 65GZ2000 kun et CI slot. Betyder det så ikke at man ikke kan se ét Stofa program mens man optager et andet?
Det har 2 CI slot som sidder tæt sammen. Det betyder at der kan ses et program mens man optager et andet. Eller optage to forskellige programmer samtidigt. Også når TV’et er slukket.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu