recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vedr. LK IHC Net Basic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vedr. LK IHC Net Basic

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Jeg var lige forbi huset her til formiddag, og der stikker lidt at kablerne ud af boksen, men det fremgår ikke hvilket Cat-type, der er tale om.
Med hensyn til TV-signal, så må jeg i tænkeboks, om det bliver et problem.
Hvis du afmonterer dæksel på kabelbakke kan du måske se om der står noget på kablerne. 
Til TV kan du vel bare beholde LK IHC dimsen alene til det formål, og kun skifte LAN delen til nye connectorer? 
Mvh. JørgenT
Til top
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 17:05
Jeg er rimelig sikker på at der er hvad der svarer til Cat6. Det kan i hvert fald bære op til et 1000MHz signal på antennedelen, så det er ikke helt skidt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu