recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God stueantenne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God stueantenne

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2021 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

  Det er dog meningen der også skal være en helt simpel løsning hvor man med remoten til tv kan tænde for kanalen. 

Hej.

Jeg mener selv at det er helt simpel løsning. Så jeg har lige lavet to skærmdump.

Først et over min H96 Max Android boks hoved skærm. For at se DR Flow TV clikker man på icon'et i nederste venstre hjørne.



Og så det eneste skærm billed der findes i DR Channels. Her clikker man på icon'et for DR1, DR2 eller DR Ramasjang for at se Flow TV. Det er det hele.




Jeg har hidtil ikke lært min G30 fjernbetjening alle dens 33 mulige IR koder. Så jeg har efter dit sidste svar har jeg prøvet også at lade den lære nogle taster fra vores Yamaha surround fjernbetjening.
Og det virker.

Det min G30 fjernbetjening til 74 Kr kan, er at lære et taste tryk fra en anden fjernbetjening. Det den ikke kan, er at lade et taste tryk styre en serie af flere taster.

Så hvis man vil sætte en G30 fjernbetjening op. Skal man lære brugerne at taste 1: Tænd TV, 2: Vælg indgang. 3: Tænd Surround 4: Vælg indgang osv.
Men der findes andre fjernbetjeninger der kan programmere flere funktioner til en enkelt tast.

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu