recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sub til OLED935
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sub til OLED935

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sub til OLED935
    Sendt: 03-Maj-2021 kl. 13:46
Har købt et Philips 48OLED935 hvor der følger en B&W soundbar med.
TV'et har sub pre out til aktiv sub.
Kan f.eks. en Scandyna BassStation tilsluttes ? Har ikke haft sub før, og for at den lige har lidt WAF, skal det nok ikke være en firkantet kasse, der koster spidsen af en F35.....
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2021 kl. 07:28
Lidt OT
Er du glad for fladskærmen?
Har selv tænkt på at købe OLED935
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2021 kl. 07:38
Fed TV, skal dog lige vænne mig til Android - det er nogle steder hvor bl.a back knappen ikke anvendes på samme måde.

I bund og grund kunne jeg have nøjes med en 805/855 (uden soundbar), men har kun plads til en 48", og 48OLED findes kun inkl. soundbar. Valget faldt på Philips pga. Android (Sony er dyere, LG blev fravlagt da deres OS ikke opdateres efter køb, Panasonic har ingen 48" i 2020 modeller). 
Fandt det til 9999,- og fik solgt min Sonos Playbar


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu