recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat boks (Prime)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viasat boks (Prime)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
VirkerDetIkke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2019
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VirkerDetIkke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat boks (Prime)
    Sendt: 10-Maj-2021 kl. 06:32
Hej Rec'er

Jeg står i en meget mærkelig situation

Jeg har viasat i mit soveværelse og i min stue. Boksen i soveværelset stod pludselig af for 4 mdr. siden. Viasat sender en ny og det spiller bare - dog kan fjernbetjeningen ikke række gennem TV'et grunden den stod til IR - Dengang fik jeg at vide den kunne sættes til radio/bluetooth mode. Det funker bare der ud af.

Men nu er boksen i stuen gået også - samme historie, ny boks, om bag TV'et osv. Men jeg kan ikke finde guiden til at slå fjernbetjeningen om til radio i stedet for IR. Efter det hedder allente, så er alle de gode sider væk. ringer man til supporten, så siger de der kun er en guide, og det er hvordan du parer den til TV'et - og det er ikke denne.

Info:
TV i stue og soveværelse er B&O - ældre modeller. Før kørte jeg med de ældre bokse og så med IR blaster. Men dette er vi gået væk fra, da de nye bokse ikke håndtere IT blasting særlig godt og/eller fordi de koder der er i B&O TV'et til dette ikke er up to date.

Nogle der kan hjælpe med at finde guiden eller evt. ved hvordan jeg slår fjernbetjeningen om til radio i stedet for IR ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu