recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel 5 i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel 5 i DK

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
poul_madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul_madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af larxxor73 larxxor73 skrev:

Hvad med VoLTE og Wifi calling på Pixel 5?

Det burde virke, men jeg har det pt ikke i mit abonnement så kan ikke teste.  
Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 12:10
greentel og Telmore skulle understøtte esim på pixel 5
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 12:11
som jeg læser det, så har du i dag en pixel 5. Hvad er din mening om den?
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
poul_madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul_madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Kvaaen Kvaaen skrev:

som jeg læser det, så har du i dag en pixel 5. Hvad er din mening om den?


Hvis dit spørgsmål er til mig, så ja. Jeg har en Pixel 5 som er min daily driver som en opgradering fra en Pixel 4 over de sidste 3-4 måneder. Den er hentet hjem via eBay i Tyskland. 

Det er en fantastisk telefon, jeg har absolut ingen problemer haft med den og det større batteri i forhold til Pixel 4 er noget jeg har glæde af i hverdagen. 
Men tanken var naturligvis at Yousee kunne overholde deres "vi understøtter alle 5G telefoner på vores netværk" salgs snak man får hos deres kundeservice. Derfor jeg har brugt en masser energi på at få det til at virke, som så alligevel ikke er muligt. 


Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af poul_madsen poul_madsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kvaaen Kvaaen skrev:

som jeg læser det, så har du i dag en pixel 5. Hvad er din mening om den?


Hvis dit spørgsmål er til mig, så ja. Jeg har en Pixel 5 som er min daily driver som en opgradering fra en Pixel 4 over de sidste 3-4 måneder. Den er hentet hjem via eBay i Tyskland. 

Det er en fantastisk telefon, jeg har absolut ingen problemer haft med den og det større batteri i forhold til Pixel 4 er noget jeg har glæde af i hverdagen. 
Men tanken var naturligvis at Yousee kunne overholde deres "vi understøtter alle 5G telefoner på vores netværk" salgs snak man får hos deres kundeservice. Derfor jeg har brugt en masser energi på at få det til at virke, som så alligevel ikke er muligt. 



Ja det var til dig. Men "svar" knappen var ikke hvad jeg troede. :) 
5g er ikke så vigtigt for mig. Ønsker bare en mindre mobil, som ikke nødvendigvis er en glas sandwich med flagskib specs. Vil gerne have noget mere simpelt. 

En enkelt ting der bekymrer mig er deres kamera. Kvaliteten er god kan jeg forstå, men hastigheden er ikke så god. Har en 2 årig som altid er.i bevægelse. Så ønsker et kamera der kan skyde et par billeder i streg. 
Oplever du nogen udfordringer med det?
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
poul_madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul_madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af Kvaaen Kvaaen skrev:

Oprindeligt skrevet af poul_madsen poul_madsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kvaaen Kvaaen skrev:

som jeg læser det, så har du i dag en pixel 5. Hvad er din mening om den?


Hvis dit spørgsmål er til mig, så ja. Jeg har en Pixel 5 som er min daily driver som en opgradering fra en Pixel 4 over de sidste 3-4 måneder. Den er hentet hjem via eBay i Tyskland. 

Det er en fantastisk telefon, jeg har absolut ingen problemer haft med den og det større batteri i forhold til Pixel 4 er noget jeg har glæde af i hverdagen. 
Men tanken var naturligvis at Yousee kunne overholde deres "vi understøtter alle 5G telefoner på vores netværk" salgs snak man får hos deres kundeservice. Derfor jeg har brugt en masser energi på at få det til at virke, som så alligevel ikke er muligt. 



Ja det var til dig. Men "svar" knappen var ikke hvad jeg troede. :) 
5g er ikke så vigtigt for mig. Ønsker bare en mindre mobil, som ikke nødvendigvis er en glas sandwich med flagskib specs. Vil gerne have noget mere simpelt. 

En enkelt ting der bekymrer mig er deres kamera. Kvaliteten er god kan jeg forstå, men hastigheden er ikke så god. Har en 2 årig som altid er.i bevægelse. Så ønsker et kamera der kan skyde et par billeder i streg. 
Oplever du nogen udfordringer med det?


Helt okay :) 

Altså, jeg smider et bellroy cover på alle mine telefoner så det med glas har jeg ikke tænkt over https://bellroy.com/products/category/accessories/phone-cases/pixel

En Pixel 5 er netop ikke med flagship specs og deraf er prisen også kommet et nøk ned i forhold til de andre Pixel's.

Vedr. dit spørgsmål om kamera, så kan jeg måske godt se at hastigheden fra du trykker på kamera knappen til du kan tage et billede er... langsomt vil jeg ikke kalde det, men måske lidt laggy. Men fra du trykker på knappen og den series af billeder den skyder, oplever jeg ingen problemer med. Faktisk tager den automatiks en serie af billeder hvor du så kan vælge den/de billeder ud du gerne vil gemme. 

Jeg ville ikke afskrive telefonen pga det, men har på den anden side intet at sammenligne med. 

Redigeret af poul_madsen - 28-Maj-2021 kl. 12:30
Til top
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2005
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ildocteur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2021 kl. 10:30
Min erfaring er at VoLTE pg Wifi calling er mindst lige så restriktivt som 5G, det er kun få godkendte modeller der har det enablet.

Jeg tror ikke at TDC begrænser adgangen til 5G for at sælge flere telefoner, men mere fordi der er tale om relativt nye og kompliceret standarder og de er bange for at en telefon der ikke overholder standarden kan forstyrre deres netværk eller nok værre for dem ikke virke og føre til mange dyre support opkald.

Jeg er i øvrigt ikke specielt imponeret over hvad man får ud af at være connected med 5G.  Har ikke set fast.com speedtest på meget mere end 50 Mbps, uanset hvor jeg har prøvet.



Redigeret af ildocteur - 29-Maj-2021 kl. 10:32
Til top
fbpdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fbpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2021 kl. 22:42
Jeg har haft pixel 5 på yousee siden april måned. Den virkede fra starten med VOLTE - og da vi kom til opdateringen fra google d. 1 juni begyndte den også at virke på 5G hos yousee.

Så status er pt at Pixel 5 både har 5G signal og VOLTE
TH42PX60EN - XBOX360
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu