recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 7-40
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision 7-40

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Swaco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2021
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swaco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision 7-40
    Sendt: 27-Maj-2021 kl. 07:36
Hej
jeg har en Beovision 7-40 MK 3

den har stået på opmagasignering i et par måneder i forbindelse med flytning,

problemet er jeg ikke kan få liv i den, standby lys er der det går ud en gang imellem og kommer igen efter 10-15 sekunder, der er ingen respons på fjernbetjening, har prøvet et par stykker
nogen der haret bud på problemet
hilsen Swaco
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 07:59
Har du indtastet den kode der er nødvendig for at BV7 starter op.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Swaco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2021
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swaco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 08:16
hej
hvad for en kode, tænker du på min pinkode
jeg kan jo ikke se noget, idet den ikke starter op

Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 08:49
Et bud på problemet, er så et ringe efter en B&O-tekniker. 
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Swaco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2021
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swaco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 09:04
Hej Peter Pan

jow tak for dine input, men det er nok billiger at skrotte det tv, og købe en samsung for det som teknikker koster, det kunne cære at det bare havde været en bruger fejl

Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 09:30
Swaco. Her er vi så ikke enige, hvis du gider og nørde lidt med BV7- Mk III.  Tongue

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 09:30
 Koden er en tyverisikring, har man den ikke, så er TVet ubrugeligt, når der slukkes helt for det, så skal koden bruges. Det anvendes også på andet B&O udstyr.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Swaco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2021
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swaco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 09:37
Hej Radiomanden
jeg har min pin kode, det er jo ikke det jeg skriver som mit problem,
tv starter ikke op, så kan jeg jo ikke taste pinkode ind
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2021 kl. 08:28
Måske lidt langt ude..? men er så alligevel set før ....Wink

1) Fjern alle tilslutninger/kabler inden du sætter strøm til.
2) Tvét har en "pin-kodetæller" som de-aktiveres efter 3 timer i "standby" (altså strøm på i 3 timer før du kan taste pin)
3) Tvét er modul-opbygget, så hvis du har mod på det, kan du tjekke om et af dem er gået løs under flytning. 

Bond Cool





Redigeret af bbond - 29-Maj-2021 kl. 08:29
Til top
Swaco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2021
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swaco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2021 kl. 12:45
Hej bbond
Tak for dit input, det var lige det der skulle til, har dog kun prøvet med dvd, så jeg går ud fra resten
også virker når jeg får den hængt på vægen igen,
god dag til alle her på tråden og tak for jeres indput også
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu