recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lipsync på tv3 på LG CX via receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lipsync på tv3 på LG CX via receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lipsync på tv3 på LG CX via receiver
    Sendt: 31-Maj-2021 kl. 12:16
Jeg har et LG CX og kører lyden over min Denon X3700 H (eArc).

Der er ingen problemer på andre kanaler, kun tv3.

Har nogen oplevet lignende, eller har nogen et fix?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 12:24
 Hvis lyden er foran, så kan den forsinkes, det er der en funktion til på TVet, MEN og der er en men, det vil så forsinke lyden på de øvrige kanaler, da det med sandsynlighed ikke kan indstilles seperat for de enkelte kanaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 12:48
Præcis! Og jeg oplever det samme på TV2. På mit TV, et Panasonic GZ2000, er der en auto indstilling på spdif udgangen, som også virker på ARC.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Jeg har et LG CX og kører lyden over min Denon X3700 H (eArc).

Der er ingen problemer på andre kanaler, kun tv3.

Har nogen oplevet lignende, eller har nogen et fix?

Har samme problem og har haft det siden 2007 på alle tidligere tv (Panasonic, Samsung, LG og nu Sony), meget amatøragtigt at det problem ikke bare bliver løst, DR havde samme problem men de formåede at få problemet løst.

Jeg har selv løst problemet ved at slette TV3 på kanallisten, det stresser mig at se ting der ikke er i sync.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu