recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG CX og filmleje eller -køb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG CX og filmleje eller -køb

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG CX og filmleje eller -køb
    Sendt: 02-Juni-2021 kl. 14:23
Hvor vil folk anbefale mig at leje film, hvis jeg vil bruge mit LG CX og dets egne apps.

Jeg går selvfølgelig efter bedst mulig billede og lydkvalitet (vi eARC til denon x3700H og 5.1.2 setup).
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 06:30
Apple TV appen eller Rakuten. De tilbyder 4K HDR og Dolby Atmos på lejefilm.

Du kan se, hvilke 4K-film, der er tilgængelige på hvilke tjenester i 4K-databasen her. Du kan også søge inspiration til film baseret på IMDB-score, filmgenre mv. https://www.flatpanels.dk/4kdatabasen.php
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2021 kl. 14:10
Mange tak.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu