recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung indlæsning af kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung indlæsning af kanaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jfriend Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2021
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jfriend Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2021 kl. 23:27
 Tak for de forskellige råd. Intet har desværre hjulpet. Må ringe til Yousee imorgen, da mistanken er, at der ikke er et særlig brugbart signal i lejligheden
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 10:45
Hvis dit Samsung finder 0 kanaler er det nok manglende signal.
Hvis dit Samsung finder nogle af kanalerne? - hvordan er kvaliteten så på disse?
Hvis kvaliteten på de fundne kanaler er ok, men der stadig mangler nogle? - så er det igang med "Finlands-finten" LOL

Bond Cool



Redigeret af bbond - 08-Juni-2021 kl. 10:47
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Jfriend Jfriend skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Et tredie skud...
Når man har valgt Kabel-TV, er der så en menu, hvor man skal vælge mellem tre ting: Enten "YouSee", "Stofa", eller "Andet"? Og når man så vælger "YouSee" SÅ burde man KUNNE indtaste netværksnummer, og søge på det?
Det er lige netop denne indstilling der ikke er på det nye Samsung. 

Jeg er lige ved at opsætte en Samsung q60a, og jeg har lige fået muligheden for at vælge yousee.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 15:54
og den fandt helt automatisk alle kanaler.

Men det lyder også til at du har kabelproblemer. Måske en antenneforstærker kunne hjælpe.

Ville bare gøre opmærksom på at man fint kan vælge yousee mfl. under autoopsætning på den model.



Redigeret af TvHomer - 08-Juni-2021 kl. 15:56
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 16:14
Muligheden for operatørvalg vises, som jeg husker det, uanset om man har signal eller ej.
I prioriteret rækkefølge: 1) brugerfejl (herunder manglende tv-signal) eller 2) defekt apparat.
Et nyt ["dansk"] apparat skal ikke indstilles til Finland ved brug på yousee eller Stofa.
Til top
Jfriend Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juni-2021
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jfriend Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2021 kl. 23:00
Jeg har nu fået det til at virke. YouSee's tekniker var indover (tlf). Signalet var OK kunne han se og efter en kanalsøgning virkede det hele da også. Tja man ved snart ikke hvad man skal tro, men nu virker det.

Tak for den gode hjælp fra jer alle!


Redigeret af Jfriend - 09-Juni-2021 kl. 23:01
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu