recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gl. Sony DA2400ES forstærker m HDMI Audio Splitter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gl. Sony DA2400ES forstærker m HDMI Audio Splitter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gigantbox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gigantbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gl. Sony DA2400ES forstærker m HDMI Audio Splitter
    Sendt: 08-Juni-2021 kl. 01:32
Har et biograf setup i garagen med med et gammel surround system som drives af en SONY DA2400ES forstærker og en nyligt indkøbt Epson EH-TW7000 4k projektor.

Projektoren har ikke digital lydudgang og det har Nvidia Shield heller ikke. Da jeg ikke kan sende 4k videosignal fra min Nvidia Shield gennem forstærkeren til projektoren, så har jeg efter at have søgt lidt på nettet overvejet følgende løsning

Min ide er, at sætte min nvidia shield til en HDMI audio splitter som så sender HDMI video signal videre til projektoren og digitalt audio signal videre til forstærkeren (Toslink).

Vil jeg kunne bruge denne løsning, eller vil jeg få problemer med lyden fra diverse streaming tjenester når jeg forsøger at få surround lyd ud af højtalerne?

Jeg takker på forhånd for jeres input :)


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu