recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS5, CX og ældre receiver… what to do?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS5, CX og ældre receiver… what to do?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS5, CX og ældre receiver… what to do?
    Sendt: 11-Juni-2021 kl. 16:24
 Hejsa. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gøre her, tilslutningsmæssigt.

Jeg har en PS5, et LG CX og en ældre reciever med Arc (ikke E-Arc) En Onkyo TX NR 747

Som jeg lige kan læse mig frem til, så hvis jeg tilslutter min PS direkte til tv, og bruger Arc, så ser det ud som om jeg mister noget lyd (Jeg kan så slet ikke finde ud af at få 5.1 ud) men er det noget med at Arc ikke spytter særlig god lyd ud? Jeg skal også bruge min PS som afspiller af fysiske 4K skiver.

Hvis jeg derimod tilslutter den direkte til recieveren, så får jeg 5.1, men eftersom den ikke har HDMI 2.1, så mister jeg noget på billedesiden, ikke sandt?

Så hvad er at foretrække? og er den eneste rigtige løsning i sidste ende at købe en ny reciever (Held og lykke til mig med at få den igennem herhjemme, efter udgiften til købet af PS5 Confused
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu