recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Argon iNet2 - Lav lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Argon iNet2 - Lav lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Argon iNet2 - Lav lyd
    Sendt: 12-Juni-2021 kl. 13:22
Hej alle

Har denne radio Argon iNet2 fra HiFi klubben. Desværre er den begyndt at spille utroligt lavt.
Skal skrue helt op og så er det ikke engang særligt højt.

Det er både på FM, DAB og streaming problemet opstår. Når jeg genstarter til fabriksindstilling så virker lyden normalt kortvarigt. Men efter en 10-15 sekunder så bliver lyden igen lav.

Nogle forslag til hvad fejlen kan være eller må jeg bare sande at den trænger til en udskiftning.

Hilsen
Jesper


Redigeret af Packer - 12-Juni-2021 kl. 13:24
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2021 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Packer Packer skrev:

Hej alle

Har denne radio Argon iNet2 fra HiFi klubben. Desværre er den begyndt at spille utroligt lavt.
Skal skrue helt op og så er det ikke engang særligt højt.

Det er både på FM, DAB og streaming problemet opstår. Når jeg genstarter til fabriksindstilling så virker lyden normalt kortvarigt. Men efter en 10-15 sekunder så bliver lyden igen lav.

Nogle forslag til hvad fejlen kan være eller må jeg bare sande at den trænger til en udskiftning.

Hilsen
Jesper

Spiller den bare med sine egne, indbyggede højttalere, eller er der koblet eksterne - eksempelvis PC-højttalere på, via hovedtelefon-udgangen?


Redigeret af mnielsen - 12-Juni-2021 kl. 14:02
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2021 kl. 14:11
Hej

Nej intet tilsluttet til den. Kun dens egen højtaler.

Jesper
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2021 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af Packer Packer skrev:

Hej

Nej intet tilsluttet til den. Kun dens egen højtaler.

Jesper

Så kan jeg desværre ikke hjælpe. Har selv iNet3'eren... Og koblet nogle PC-højttalere på den - JBL Creature. Der oplever jeg nemlig lidt det samme - skal så hen og skrue op på selv højttalerne for at få knald på igen. Ligemeget med det.

Andre må træde til...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu