recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon prime buffering problemer ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon prime buffering problemer ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pomse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2014
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pomse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 10:58
hmmm jeg ved ikke hvordan jeg tester det ud over at lave en internet hastigheds test på nettet. Jeg har både brugt yousee testen og amazon havde også et link hvor jeg kunne lave en test igennem dem og der var den over 350 mbit jeg havde dog igen problemer i går aftes mellem kl. 17 og 19. efter kl. 19 så forsvandt problemet igen.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af pomse pomse skrev:

Bare underligt at netflix fungere fint.

Hej.

Nej, det er IKKE underligt. Netflix streamer fra lokalt placerede bokse. Det mener jeg ikke de andre udbydere gør. Her er et link med en beskrivelse:

'How Netflix Works With ISPs Around the Globe to Deliver a Great Viewing Experience'


Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu