recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke optage fra TV3+.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke optage fra TV3+.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke optage fra TV3+.
    Sendt: 19-Juni-2021 kl. 10:49
Kan huske for noget tid siden at signalet på en tv3 kanal ligesom var kodet så man ikke kunne optage fra den kanal.
Nu er det sådan igen fra tv3+ kanalen hvor der jo vises EM i bold.
Programmerne bliver optaget men uden lyd og billedet kører i 5 sek. holder så pause i 1 sek. og kører så vidre i 5 sek.
Sådan bliver det ved.
Har yousee fuld pakken.
Har to Panasonic blu-ray optager.
Den ene er en DMR-BCT835 og den anden er en DMR-BCT940.

Det underlige af det hele er at hvis jeg optager på den ene HDD som er tilsluttet via usb til mit ene tv eller hvis jeg optager på den anden HDD som er tilsluttet via usb på mit andet tv så er der ingen problemer.

Ved godt jeg så bare kan bruge den i tv'et men kunne da godt tænke mig at vide hvorfor det her sker.

Hvis man ser tv3+ direkte igennem optageren kører det fint.

Det er ikke kun fodbold men også de andre programmer der har problemet lige nu.

mvh

kimila
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 10:58
Her i huset ser vi EM i fodbold på TV3 hovedkanalen, ikke hverken plus eller puls. Og så på DR1 selvfølgelig.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 11:06
 Her haves ikke hakkemad kanaler, kun DR, TV2 Play, Discovery+, Disney+.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Her haves ikke hakkemad kanaler, kun DR, TV2 Play, Discovery+, Disney+.
Helt ærligt hvad er det for en kommentar?

Jeg skrev at fodbold vises på TV3 hovedkanalen og ikke TV3+
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 12:04
TV3 er også en hakkemad kanal, det er alle kommercielle kanaler jo, fornær TV2 da deres kanaler overholder dansk lov.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

TV3 er også en hakkemad kanal, det er alle kommercielle kanaler jo, fornær TV2 da deres kanaler overholder dansk lov.
Det er tråden uvedkommende, læs overskriften!
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 15:00
Det vil nok være en god ting, hvis du oplyser hvem din tv udbyder er og måske hvor i landet. Sorry du skriver YouSee.

Her på Parknet, Kbh, optager min gode gamle BlueTinum BT-DCT110 alt hvad jeg beder den om, uden nogen problemer.


Redigeret af BlueFox - 19-Juni-2021 kl. 15:01
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af kimila kimila skrev:

Nu er det sådan igen fra tv3+ kanalen hvor der jo vises EM i bold.


Er den kodet? D.v.s. bruger du CI modul og kort? I så fald frarådes CI+ moduler, idet disse bl.a. kan give de nævnte problemer.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2021 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Her haves ikke hakkemad kanaler, kun DR, TV2 Play, Discovery+, Disney+.


Hvor? Og hvorfor er det tråden vedkommende?Dead
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2021 kl. 02:17
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Her i huset ser vi EM i fodbold på TV3 hovedkanalen, ikke hverken plus eller puls. Og så på DR1 selvfølgelig.

TV3 har kun vist 1 kamp. Danmark mod Belgien. Alle andre kampe NENT har vist har været på TV3+( og ultra HD kanalen).

Iøvrigt lidt af en svinestreg med Danmarks kamp. Mange har kun tilkøbt TV3+(og ikke TV3) fordi det er den de plejer at vise fodbold på. 

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2021 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af OleA OleA skrev:


Iøvrigt lidt af en svinestreg med Danmarks kamp. Mange har kun tilkøbt TV3+(og ikke TV3) fordi det er den de plejer at vise fodbold på. 



TV3 er en grundpakke kanal hos både Yousee og Stofa, så så magne kan der nu ikke være tale om.
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2021 kl. 17:11
Det virker så igen.
Dagen efter.

Tak.
mvh

kimila
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu