recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny iPad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny iPad
    Sendt: 09-Juli-2021 kl. 14:37
Hejsa,

Står og svajer lidt frem og tilbage mht og skal skal ikke købe ny nu…. Jeg har en 9.7 iPad Pro fra 17 som egentlig køre fint nok, men kan omvendt også mærke den til tider er lidt lastet… til jer som er godt inde i det, vil i købe 2021 model eller vente til 2022 ?, synes der sviger lidt rygter om måske ny model 2022, jeg ved godt man kan blive ved med og vente, men omvendt vil jeg godt vente 1/2-1 år helt hvis der kommer nyt der også..Skal sige den jeg er lidt lun på er celluar modellen i iPad Pro 11

På forhånd tak 
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2021 kl. 16:17
Iflg MacRumors skal man købe nu hvis der er en ny Pro du er efter: https://buyersguide.macrumors.com

Redigeret af DanishCanadian - 09-Juli-2021 kl. 16:18
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2021 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Iflg MacRumors skal man købe nu hvis der er en ny Pro du er efter: https://buyersguide.macrumors.com

Super fin side…. Tak for svar
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu