recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af printer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TrineE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2021
Sted: Løgstør
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TrineE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af printer
    Sendt: 09-Juli-2021 kl. 17:00
Håber nogen herinde kan redde min dag Wink

Jeg er den semi-glade ejer af en Motorola E5 samt en DeskJet 2710 fra hp. Disse 2 nægter dog kategorisk at blive enige om at printe Angry

Jeg har ingen WiFi, men printeren BURDE kunne printe via WiFi-direct. Nogen der kan skære ud i pap for mig hvordan jeg får skidtet til at samarbejde? Er normalt rimelig teknisk, men her kommer jeg til kort Dead
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2021 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af TrineE TrineE skrev:

  men printeren BURDE kunne printe via WiFi-direct. 

Hej.

Jeg ved ikke hvor du hat læst at HP Printeren BURDE kunne printe via WiFi-direct. Du har vel ikke et link?

Jeg går ud fra at du bruger 'HP Smart' App?


Når jeg checker HP DeskJet 2710 All-in-One-printer


Læser jeg:

'HP Smart-appen'
'1 Til understøttede printere skal du bruge HP Smart-appen til at oprette forbindelse mellem printere og dit trådløse netværk.'

'Print Anywhere'
'Print Anywhere giver dig mulighed at se printerstatus og sende udskriftsjob fra HP Smart-appen, når du er væk fra din printer, ved hjælp af mobildata eller et andet trådløst netværk.'


Så jeg ved ikke om du på en eller anden måde kan få adgang til et trådløse netværk, måske ved hjælp af mobildata?

Hilsen Carsten.

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2021 kl. 21:34
Print via bluetooth er en mulighed
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2021 kl. 21:39
Hvis du kan holde ud at høre på indisk-engelsk, så er her en rigtig god instruktion til brug af WIFI-Direct med din printer:



Redigeret af Erik K - 09-Juli-2021 kl. 21:40
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu