recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Soundboks u/batteri
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Soundboks u/batteri

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2021 kl. 15:05
ja jeg kender systemet og det spiller rigtig godt 
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2021 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Nu har jeg efterhånden hørt De unges Soundboks adskillige gange

Det har jeg også, lige nu starter han igen. Ovre på den næste vej og jeg gider ærligt taget IKKE at høre på hans musik.

Overvejer om jeg skal købe tre af den model der kan spille højest og placere dem forrest i garagen.
Når så han begynder igen, trykker jeg på knappen til garageporten, lader den rulle helt op og fyrer så op for Humleriderenes “Jeg har en sang der kan drive dig til vanvid”!

Måske han så kan lære det?


Klaus

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2021 kl. 17:31
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2021 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Nu har jeg efterhånden hørt De unges Soundboks adskillige gange, og syntes faktisk de spiller meget godt, og der er jo lidt mere tryk på end den Marshall Woburn jeg selv har. Men da jeg formentlig aldrig får brug for at spille et sted hvor jeg ikke har 230V,  vil jeg hører om I har et bud på et alternativ til en Soundboks uden batteri?
Har i øvrigt lige læst at se Soundboks ikke kan lade/være tilsluttet strøm, og spille samtidigt - kan det virkelig passe ?

Mon denne her, kunne være svaret på en kasse, som ikke behøver batteri? https://www.recordere.dk/2021/07/bo-skal-levere-lyd-til-ny-sagemcom-video-soundbox-med-dolby-atmos/ 

Men den kan så kun købes hos kabel-TV-udbydere, når den kommer...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2021 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det har jeg også, lige nu starter han igen. Ovre på den næste vej og jeg gider ærligt taget IKKE at høre på hans musik.

Overvejer om jeg skal købe tre af den model der kan spille højest og placere dem forrest i garagen.


Ja det virker som den mest rationelle løsning, at genere så mange andre som muligt - Måske din far kan tæve hans far?LOL
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2021 kl. 11:16
Det garanterer jeg dig for at han ikke kan, min far er 75, ramt af både kræft og sclerose.
Hans far er under 55 og frisk.

Min far har ikke en chance………. ;-)


Klaus


Redigeret af KlausDM - 20-Juli-2021 kl. 11:17
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu