recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at finde phone/RCA vinklet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at finde phone/RCA vinklet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til at finde phone/RCA vinklet
    Sendt: 22-Juli-2021 kl. 08:49
God dag

Jeg har lidt småt med plads bag min effektforstærker og søger nogle phono kabler, med vinklet stik i den ene ende. Jeg har søgt lidt rundt og også fundet nogle, men til en pris på 500kr/stk synes jeg det er lige groft nok.

Nogle der har et forslag til dette inden for rimelig pris, uden det er billigt, billigt kabel.
Lige pt bruger jeg Clicktronic Casual High Quality Phono, men stikket er simpelt hen for langt på disse. Jeg har prøvet Kønig - High Quality Phono kabel, men der var for meget støj på disse.

På forhånd tak for hjælpen
Mvh
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 08:59
Hej

Har du overvejet en adapter? Måske er der plads bag din forstærker dertil.

På dette link er der forskellige, også til over 100 kr. pr. styk, hvis de billige til 15-25 kr. ikke kan bruges.


Udover de billige lakridssnører har jeg ikke lige fundet kabler med vinklede phonostik ved en hurtig søgning.

Mvh. Jørgensen
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Hej

Har du overvejet en adapter? Måske er der plads bag din forstærker dertil.

På dette link er der forskellige, også til over 100 kr. pr. styk, hvis de billige til 15-25 kr. ikke kan bruges.


Udover de billige lakridssnører har jeg ikke lige fundet kabler med vinklede phonostik ved en hurtig søgning.

Mvh. Jørgensen

Hej Jeg har købt disse https://www.av-connection.dk/?PGr=10928 men må simpelthen sande at det er noget billigt skrammel, ligeså snart jeg sætter dem på får jeg støj i systemet.
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 09:17
Som jeg skriver, er der dyrere løsninger på mit link. Måske kan du returnere, hvis disse dyrere løsninger heller ikke virker. Du kunne jo prøve at tage en snak med AV-Cables derom.

Mvh. Jørgensen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 09:20
Mvh. JørgenT
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

https://www.avxperten.dk/phono-adapter/phono-vinkeladapter-sort.asp

Måske bedre? Smile

Jeg vil egentlig hellere købe færdigt kabel med vinkel, end købe mig fatting i adaptere.
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 14:45
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 17:52
miri
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

https://www.avxperten.dk/phono-adapter/phono-vinkeladapter-sort.asp

Måske bedre? Smile

Jeg vil egentlig hellere købe færdigt kabel med vinkel, end købe mig fatting i adaptere.
De eksempler der er kommet i færdige kabler med vinkelstik må være en nedgradering. Hvorimod adapterne ser ud til at være kvalitet.
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

https://www.avxperten.dk/phono-adapter/phono-vinkeladapter-sort.asp

Måske bedre? Smile

Jeg vil egentlig hellere købe færdigt kabel med vinkel, end købe mig fatting i adaptere.
De eksempler der er kommet i færdige kabler med vinkelstik må være en nedgradering. Hvorimod adapterne ser ud til at være kvalitet.

Det ved jeg ikke om det er, men det er ikke adapterstik trådstarter vil have.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Det ved jeg ikke om det er, men det er ikke adapterstik trådstarter vil have.
Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

..
 Jeg har søgt lidt rundt og også fundet nogle, men til en pris på 500kr/stk synes jeg det er lige groft nok.
Men han er for nærig prisbevidst til ikke at købe dem LOL


Redigeret af JørgenT - 22-Juli-2021 kl. 21:48
Mvh. JørgenT
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 08:47
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Det ved jeg ikke om det er, men det er ikke adapterstik trådstarter vil have.
Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

..
 Jeg har søgt lidt rundt og også fundet nogle, men til en pris på 500kr/stk synes jeg det er lige groft nok.
Men han er for nærig prisbevidst til ikke at købe dem LOL

Hej 

Ja jeg er/var for nærig ;)

Vi lukker den her jeg finder en anden løsning tak for hjælpen.

Mvh
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu