recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med ZZ Top.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med ZZ Top.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2021 kl. 00:07
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

ZZ Top er jo de 3 gutter, så jo enig med overskriften


Det er ZZ Top dog ikke.



Ganske god rangering af deres plader, selvom jeg (og sikkert de fleste andre) ville ændre lidt på nogle af nogle placeringer. Min absolutte favorit er Deguello, som jeg ofte sætter på som køre musik.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2021 kl. 00:37
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2021 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af ASKF ASKF skrev:


Ganske god rangering af deres plader, selvom jeg (og sikkert de fleste andre) ville ændre lidt på nogle af nogle placeringer. Min absolutte favorit er Deguello, som jeg ofte sætter på som køre musik.


Personligt synes jeg at Tres Hombres er mindst en klasse over resten af deres album - hvis man ser på albummene som helhed.
Til top
Brian M Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2021 kl. 14:53
Den eneste rigtigt aktive fra ZZ nu om dage er vel Billy, han har næsten lige udgivet sit 3. solo album? Selve ZZ-Top virker til forlængst være overgået til noget som fylder penge på medlemmernes kontoer, samt giver den gamle bande mulighed for at fortsætte noget sammen de har gjort hele deres voksne liv. Over 50 år i samme job, med samme kollegaer, bliver let til et indhold i levet, som man kun nødtvunget giver helt slip fra. Musikalsk begyndte ZZ-Top vel reelt at tørre ud for 25 år siden. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu