recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:Atmos Receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:Atmos Receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:Atmos Receiver
    Sendt: 29-Juli-2021 kl. 16:07
Min Pioneer LX75 har umiddelbart fået fejl på hdmi boardet, ihverfald vil den ikke længere vise noget på hverken output hdmi 1 eller 2.

Da jeg alligevel har overvejet atmosfæren, søger jeg en sådan.
Det behøver ikke være et wattmonster, da det er nogle medium satteliter der skal trækkes.
Den skal kunne klare enten 7.1.2 eller 5.1.4.

Mærke har jeg ikke den store preference for i det tilfælde her.

Men jeg søger en billig løsning, da det er primært ungerne der se film i bioen og ikke ligger lige så meget i lyden som jeg selv gør:)
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 20:07
jeg har en yamaha rx a 3040 jeg snart skal af med, regner med Ca. 3500
Mvh claus
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af 007 007 skrev:

jeg har en yamaha rx a 3040 jeg snart skal af med, regner med Ca. 3500
Mvh claus
Skriv endelig når du når dertil
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 21:21
har lige tjekket jeg, har alt tilbehør undtagen emballage. Den står i en dedikeret hjemme bio og i flot stand.
Den er klar til salg, men jeg sender ikke, da jeg fortrækker at sælge set og hørt. 
Jeg bor i Århus så jeg kan godt se at det ikke er helt nemt. 
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2021 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Min Pioneer LX75 har umiddelbart fået fejl på hdmi boardet, ihverfald vil den ikke længere vise noget på hverken output hdmi 1 eller 2.

Sikkert irrelevant nu, men har du testet med en reset? Jeg troede selv at min Yamaha havde fået HDMI-problemer, og forsøgte det selv som lidt af en "Hail Mary" uden de store forventninger, men en reset kurerede faktisk problemet, så ville da bare lige minde dig om det, hvis du ikke har gjort det.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2021 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Min Pioneer LX75 har umiddelbart fået fejl på hdmi boardet, ihverfald vil den ikke længere vise noget på hverken output hdmi 1 eller 2.

Sikkert irrelevant nu, men har du testet med en reset? Jeg troede selv at min Yamaha havde fået HDMI-problemer, og forsøgte det selv som lidt af en "Hail Mary" uden de store forventninger, men en reset kurerede faktisk problemet, så ville da bare lige minde dig om det, hvis du ikke har gjort det.

Ja det har jeg og intet virker. Har prøvet med 3 skærme og anden receiver - det er billedet på Pioneer receiveren den går galt
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2021 kl. 07:11
Jeg har en Marantz SR-6011 i sort som jeg skal ha' udskiftet, så den kan du købe hvis det var, har ikke en pris ide men vi kan sikkert finde en go' pris, har alt tilbehør og original emballage som den kan sendes i, står i et røgfrit hjem og er i perfekt stand Smile


Mvh Dennis
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2021 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Denner Denner skrev:

Jeg har en Marantz SR-6011 i sort som jeg skal ha' udskiftet, så den kan du købe hvis det var, har ikke en pris ide men vi kan sikkert finde en go' pris, har alt tilbehør og original emballage som den kan sendes i, står i et røgfrit hjem og er i perfekt stand Smile


Mvh Dennis

Tak for bud - men forventer at afhente den Yamaha a2070, der er herinde:).
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2021 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Tak for bud - men forventer at afhente den Yamaha a2070, der er herinde:).

Har sendt pb Smile
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2021 kl. 15:51
kan slettes, da ny er anskaffet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu