recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24 minutter's biograf reklamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

24 minutter's biograf reklamer

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2021 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Stroyer Stroyer skrev:

REKLAMER - What the f***? Jeg skal da ikke betale for at se reklamer... 


Du betaler jo ikke for reklamerne. Desværre følger de med i pakken, men man kan jo spørge hvorfor. I gamle dage var biografen det eneste sted man så reklamefilm, og dengang var det meget sjovt. I dag bliver vi bombarderet med reklamefilm alle steder: TV, Youtube, Facebook ... og man skulle derfor tro at reklamerne i biografen havde overlevet sig selv. Men de er blot blevet flere. Og jeg forstår hvorfor: når man først sidder dér i sædet, med ansigtet vendt mod lærredet, og venter på filmen, er der ikke så meget andet at lave. Du kan ikke snakke med sidemanden, da lyden overdøver al tale. Du kan kigge på din telefon, men den er du lige blevet bedt om at lægge fra sig. Annoncørerne har ganske enkelt de flestes opmærksomhed, og derfor er der stadig reklamer i biografen. Men, de er der trods alt kun FØR filmen. På de kommercielle tv-kanaler er de der sgu også UNDER filmen, og det fatter jeg ganske enkelt ikke at man gider stå model til. 
Hvis man vil undgå reklamerne i biografen kan man jo blot vente med at gå ind. Så slipper man desuden også for at give plads til alle andre, som skal ind på samme række ;)

Og nej, dette er på ingen måde for at forsvare biograferne - jeg har ikke været i biografen siden "Solo: A Star Wars Story" og kunne ikke drømme om at gå i biografen, medmindre jeg fik fribilletter.


Sidste gang jeg var i biografen var der intet problem at tale med dem jeg var derinde med.
Den der besked med at ligge telefonen væk den mindes jeg kommer lige inden filmen starter.
At komme efter reklamerne kan give problemer i de biografer hvor man kan ligge sædet ned, de man ikke kan gå forbi et sæde der er lagt helt ned.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2021 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Stroyer Stroyer skrev:

Vi er stort set også stoppet med at tage i Biffen - Det sker måske 1 gang om året eller hvert 2. år - Sådan noget i den dur. Det sker typisk i Juleferien hvis det endelig sker.

Hvorfor? 

Well...der er faktisk ved at være mange årsager hertil:

Pris - jeg synes simpelthen at billetpriserne er stukket helt af.
Pris for tilbehør (Slik, chips, popcorn, sodavand mv.) er FULDSTÆNDIG groteske, og man må åbenbart ikke selv medbringe ting længere.
Andre mennesker der larmer, forstyrre, lugter osv.
Stolene - sidder bedre hjemme i min egen stol, selvom de nye i vores Biograf er blevet væsentlig bedre.
Lydniveauet er alt for højt
Jeg kan ikke sætte på pause hvis jeg lige skal på toilet.
Besværligheden af at skulle køre ind til byen, finde en parkeringsplads, stå i kø for at købe diverse
REKLAMER - What the f***? Jeg skal da ikke betale for at se reklamer... Dette er også en af de største grunde til at TV-Pakken(udover prisen) blev fravalgt for +10år siden og vi blot har kørt med streaming siden da.

Bevares - lærredet er da noget større og "oplevelsen" er også et stort +, men de ovenstående negative ting gør bare at vi meget hellere venter lidt længere og så ser filmen hjemme.
 
Jeg har det på samme måde gider ikke at se 10-20 min "spild =reklamer" ja de har et større billede og bedre lyd, kan ikke tillade mig at udnytte mit anlæg fuldt ud Cry men min lokale bio har lige fået helt nyt top moderne og highend lyd og billedeudstyr så skal ned og se Top Gun 2 når den er gang kommer, men det bliver nok også den eneste film i biografen det næste år eller 2. 
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu