recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kan opdatering på Ipad PRO rulles tilbage?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kan opdatering på Ipad PRO rulles tilbage?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kan opdatering på Ipad PRO rulles tilbage?
    Sendt: 16-August-2021 kl. 09:45
Hej

Opdaterede Ipad PRO den anden dag og nu virker min gamle Squezzebox app og den gamle Hue app ikke længere.
Kan man gå tilbage til den gamle opdatering på en måde????

Problem er at Squzzepad app ikke og hue ikke opdateres af producent og SQ er udgået  så jeg kan ikke betjene lys og lyd - det mærkelige er at på min Iphone virker HUE appen fint selv med den ny opdatering!! 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 10:00
Du kan hente en ældre version her

Jeg har ikke selv prøvet, men måske kan du gøre det med iMazing



Redigeret af Brixen - 16-August-2021 kl. 10:04
Venlig hilsen
KB
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Hej

Opdaterede Ipad PRO den anden dag og nu virker min gamle Squezzebox app og den gamle Hue app ikke længere.
Kan man gå tilbage til den gamle opdatering på en måde????

Problem er at Squzzepad app ikke og hue ikke opdateres af producent og SQ er udgået  så jeg kan ikke betjene lys og lyd - det mærkelige er at på min Iphone virker HUE appen fint selv med den ny opdatering!! 

Slettet da det var helt ubrugeligt for dig. Sorry......


Redigeret af DanishCanadian - 16-August-2021 kl. 13:10
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Hej

Opdaterede Ipad PRO den anden dag og nu virker min gamle Squezzebox app og den gamle Hue app ikke længere.
Kan man gå tilbage til den gamle opdatering på en måde????

Problem er at Squzzepad app ikke og hue ikke opdateres af producent og SQ er udgået  så jeg kan ikke betjene lys og lyd - det mærkelige er at på min Iphone virker HUE appen fint selv med den ny opdatering!! 

Jeg har seneste iOS på min iPad air 3 og seneste Hue app. Virker fint. 

Kunne overskrift og spørgsmål være mere tydelig for dig? Alligevel byder du ind med et latterligt og ubrugeligt svar 🤮

Det har aldrig været nemt at gå en version tilbage, men prøv at læs her https://www.google.dk/amp/s/www.tomsguide.com/amp/us/how-to-downgrade-ios,review-6519.html
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Hej

Opdaterede Ipad PRO den anden dag og nu virker min gamle Squezzebox app og den gamle Hue app ikke længere.
Kan man gå tilbage til den gamle opdatering på en måde????

Problem er at Squzzepad app ikke og hue ikke opdateres af producent og SQ er udgået  så jeg kan ikke betjene lys og lyd - det mærkelige er at på min Iphone virker HUE appen fint selv med den ny opdatering!! 

Jeg har seneste iOS på min iPad air 3 og seneste Hue app. Virker fint. 

Kunne overskrift og spørgsmål være mere tydelig for dig? Alligevel byder du ind med et latterligt og ubrugeligt svar 🤮


Det beklager jeg meget. Ville blot gøre opmærksom på at ihf seneste Hue appen virke på nyeste iPadOS opdatering. Jeg sletter mit latterligt ubrugelige svar (og ja ved godt at mit svar stadig kan ses i dit indlæg men håber at min vilje til at slette mit opslag gør at du får det bedre og falder ned).

Er så ked af at jeg fik dig helt op i det røde felt. Beklager, sorry - håber du er faldet ned igen. God dag til dig......


Redigeret af DanishCanadian - 16-August-2021 kl. 13:19
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu