recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styring af gamle afspillere og yamaha rx v6a
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Styring af gamle afspillere og yamaha rx v6a

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ole kr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-December-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole kr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Styring af gamle afspillere og yamaha rx v6a
    Sendt: 22-August-2021 kl. 15:40
Hej Er der nogen der ved om man kan styre rx v6a sammen med cd spiller, bd-afspiller og Hdd-optager  (der alle bruger  ir-koder), fra den samme fjernbetjening. Har tidligere brugt Hrmony 650 men påtænker at købe Harmony elite. 
Findes der andre muligheder. 
Mvh Ole
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 15:55
I søgen efter databasen over understøttede enheder, faldt jeg over en artikel her på recordere med en kedelig konstatering. Men databasen fortsætter, og den kan du kun tilgå i opsætningen af fjbtj, så det er umuligt at svare på spørgsmålet.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
ole kr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-December-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole kr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 16:16
Ja  så er det jo et spørgsmål om der er andre muligheder. Det går nogenlunde i indtil videre, for rx  v6a er i Harmony's database.
Jamaha anbefaler jo  MusicCast på mobil eller tablet, men kan der sendes ir-koder derfra til de gamle maskiner. 
Vi er nok stadig mange der ikke kører alt på stramning. Og de gamle maskiner lever jo nok en del år endnu.
Det vil være lidt træls at skulle have mere end en fjernbetjening liggende.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 17:14
Jeg har ingen personlige erfaringer, bruger selv stadig Harmony Ultimate med Hub, men der er kommet en ny spiller på markedet som hedder Sofabaton. Der er allerede en U1 model ude nu, men den ligner en nedgradering i forhold til min gamle Harmony. Men der X1 kommer lige om straks og ser langt mere interessant ud for mig.
Men som sagt, har ingen erfaringer med mærket. Synes bare de ser interassente ud.

Her er en gennemgang af U1, glæder mig til at se de første test af X1:
https://www.youtube.com/watch?v=vk5JG2N9c2E
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 17:27
Hvad siger brugsforvirringen til RX-V6A?
Til top
ole kr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-December-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole kr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 18:15
Det omtales ikke
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu