recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung lagger med DR-app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung lagger med DR-app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung lagger med DR-app
    Sendt: 23-August-2021 kl. 11:11
Jeg ved det har være oppe at vende tidligere, men jeg bliver nødt til at hive den frem igen.

Jeg sidder med et Samsung 6-serie jeg købte i 2016.

Det virker absolut fint, men lige så snart jeg installerer DRs app, så bliver hele betjening besværlig.

Problemer der opstår
-TV tager lang tid om at tænde
-Skærmen fryser
-Det tager lang tid at skifte mellem forskellige streamingapp og inputs
-Under brug skiftes der uden varsel til DR-appen, hvorefter der ofte skal tændes og slukkes før der skiftes tilbage. 

Jeg har tidligere skrevet til DR og modtog dette svar, som mest indikerer at de ikke forstod problemet selvom jeg i mit skriv gjorde opmærksom på at det hele virker fint hvis jeg har appen afinstalleret og blov benytter Hbbtv funktionen.

Fra DR: 

DRTV appen på Samsung tv er en forudinstalleret app, og er en 'genvejs-app' til HbbTV.
HbbTV er desværre ret hardware krævende og det er ikke alle tv, det kører lige godt på. Som et alternativ kunne du overveje enten en Chromecast eller en Appel TV Boks.

Indtil har jeg levet med at benytte Hbbtv, men det kan jeg ikke længere efter jeg har cuttet kablet og kun bruger webservices. Det er bare pokkers besværligt og ender nok med at jeg bliver nødt til at bruge PS4 selvom den står og pruster, men den sluger for meget strøm.
 
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu