recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garmin Nüvi XT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Garmin Nüvi XT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sula Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2021
Sted: Christiansfeld
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Garmin Nüvi XT
    Sendt: 24-August-2021 kl. 16:33
Jeg er kørt helt fast, men er heller ikke nogen tekniknørd, men trods mine 55 år dog heller ikke helt tabt

Jeg har købt mig en ny Nuvi XT til min motorcykel

Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. 
Jeg vil gerne kunne lave en rute i Basecamp, og have den i min XT, og/eller tage den ud på en USB, så jeg kan putte den ind i min navi på min HD motorcykel, hvor der er en fast skærm på fra fabrikken.

Er kørt helt fast med basecamp, express osv., og hvad det eller hedder alt sammen... :-)

Er der noget sted der er sådan et fysisk kursus ??
Eller findes der en der kan sætte mig ind i det mand til mand ??
Hilsen Lars
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2021 kl. 17:39
...

Redigeret af longjohn2 - 25-August-2021 kl. 15:40
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2021 kl. 18:41
normalt ville man skrive RTFM - men det er edder mange år siden jeg har brugt noget som helst med garmin kort. Dengang var det ret enkelt. Lav ruten i planner/basecamp, sæt GPS til via USB og overfør ruten til den (men basecamp skulle genkende gps'en direkte og kunne vælge den til overførsel)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu