recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ujævn baggrundsbelysning på Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ujævn baggrundsbelysning på Samsung TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ferrari Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2004
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ferrari Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ujævn baggrundsbelysning på Samsung TV
    Sendt: 02-September-2021 kl. 18:08
Hej

Jeg har fået ekstremt ujævn baggrundsbelysning på mit 55" Samsung TV og det ser ud til, at Samsung har et alvorligt problem med revner i deres diffuserplade til baggrundsbelysningen. Problemer opstår ved de varme LED, der lyser ind i kanten af den 3 mm tykke diffuserplade, da det er her revnerne starter. Jeg har vedhæftet et billede, så I kan se, hvordan det ser ud i virkeligheden.

Jeg har så forsøgt at få en ny diffuserplade via Samsungs samarbejdspartner og det kan ikke lade sig gøre. Man skal købe et helt nyt panelmodul, der både indeholder panel og alle diffuser-ark/plader, hvilket miljømæssigt overhovedet ikke giver mening. Det hele ender så med, at jeg må smide TV'et ud - og DET BLIVER ALDRIG MERE ET SAMSUNG TV...!!! Trist at Samsung stadig producerer så dårlig kvalitet - også selvom elektronikken reelt ser fint ud og virker..

Er det nogen der har en god idé til, hvordan revnen kan repareres, uden at det giver brydningsproblemer og dermed ujævn lys? Her tænker jeg lidt a la det man kan med bilruder. Jeg er godt klar over, at bilruder er lavet at et helt andet materiale end akryl, men det kan jo være der sidder nogle derude, der har gode erfaringer med et eller andet genialt...

 .


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu