recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG C1 & NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG C1 & NAS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Daal87 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2017
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daal87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG C1 & NAS
    Sendt: 03-September-2021 kl. 06:33
Hej,

Jeg har lige købt et LG C1 65" :) 

Jeg afspiller en gang i mellem videoer fra en NAS, problemet er bare at det går ekstremt langsomt når jeg tilgår NAS'en fra TV'et, nogen gange kan den slet ikke åbne mappen hvor videoen ligger i.

Er her nogen der ved hvad problemet kan være?
jeg har aldrig oplevet det med vores tidligere to fjernsyn 

Håber i kan hjælpe :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2021 kl. 11:45
WIFI eller Kabel ?

Måske wifi er ringe

Til top
Daal87 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2017
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daal87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2021 kl. 12:22
Der er netværkskabel i Tv'et, så der er fin forbindelse. Har også prøvet at skifte kabel
Til top
avemestr Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-December-2012
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avemestr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2021 kl. 10:09
Kan din NAS være gået i dvale? Så det virker når den er spundet op, men første forsøg tager altid lang tid?
Til top
Daal87 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2017
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daal87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2021 kl. 13:42
Nej, kunne fint tilgå NAS'en fra vores andre fjernsyn.
Det endte med at jeg aflevere TV'et, og har købt et Samsung Q95 i stedet for. Mega ærgerligt fordi billedet på C1 var bedre end på Q95.
Til top
avemestr Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-December-2012
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avemestr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2021 kl. 16:27
Jeg kan SÅ godt følge dig.

Jeg er selv på udkig efter et 75"+ fjernsyn lige pt. Som du kan se på den tråd jeg startede (Valg af 75": Sony vs Philips - recordere.dk forum), så betyder TVets software - og det at den opdateres - også en del for mig.

Men jeg tror efterhånden at man skal bide i det sure æble og acceptere en ekstern afspiller (e.g. Nvidia Shield Pro), hvis man vil lave noget der kræver det mindste. TV-producenterne ser åbenbart ikke softwaren som en måde de kan differentiere sig positivt - det er alene en ny/anden måde at tjene penge på.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2021 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Daal87 Daal87 skrev:

Nej, kunne fint tilgå NAS'en fra vores andre fjernsyn.
Det endte med at jeg aflevere TV'et, og har købt et Samsung Q95 i stedet for. Mega ærgerligt fordi billedet på C1 var bedre end på Q95.

Hvorfor ikke en ekstern afspiller? Bokse som Apple TV 4K og Nvidia Shield kan jo gemmes fuldstændig af vejen og styres med TV'ets fjernbetjening – hvis det er en ekstra fjernbetjening, som er bekymringen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu