recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering Ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering Ønskes

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af flunk69 flunk69 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af flunk69 flunk69 skrev:

Jeg fik 1500 kr for mit gammel sony kdl 60 tommer w855b. Kun 6-7 år gammel.
Du kan købe et nyt 40 tommer til lidt over 2 kilo i dag. Så forvent ikke mere end 0 kr til 300 kr.




Solgte selv et 42" philips for min mor for en måneds tid siden, det var 7-8 år gammelt, var vist nok en af deres bedre modeller, det havde ihvertfald ambilight og halløjLOL - Det blev solgt på en formiddag til 1000kr, og der var flere henvendelser. Jeg tror at der er en tendens til at kraftigt undervurdere hvad man kan få for brugte TV - Der er markant forskel på hvad entusiaster synes noget er værd, og så folk der bare vil have et TV.

Mener det tog mig ca. 4 uger og sælge mit gammel Sony kdl 60 tommer w855b via DBA.
Fuck jeg fik mange sms eller indlæg på annoncen..... Så som "400 kr jeg kan hente om 1 time..."
Så var der en der ringede, og sagde han gerne ville købe tv uden ophæng, hvilket jeg svarede, det kan du godt, men det koster stadigvæk 1500 kr. Så sluttede den samtaleBig smile.
Til sidst fik jeg solgt det til prisen 1500 kr. Til en som havde brug for et godt billig 65 tommer tvSmile

De TV som jeg har solgt her på siden, her har også medført vanvittige tilbud. Og specielt den med "at jeg kan hente om en time", har jeg ofte fået. Jeg skal undlade at beskrive mine meninger om den type mennesker, udover - at de må jo tro at man er skråt på bagen.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu