recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame vinyl-lyd til AirPlay 2 enheder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streame vinyl-lyd til AirPlay 2 enheder?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ptheglev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 668
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ptheglev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streame vinyl-lyd til AirPlay 2 enheder?
    Sendt: 10-September-2021 kl. 17:19
Hey 

Jeg ved slet ikke, om det er muligt, men jeg efterlyser en løsning, der muliggør 'broadcasting' af vinyl-lyd til mine forskellige AirPlay 2 højttalergrupper rundt omkring i huset.

Yamaha har fat i noget: De har lavet den her pladespiller, men den understøtter desværre kun AirPlay 1, og kan således kun afspille til én gruppe.

HiFi-Klubben har så den her fra Denon – men ak, den har ingen tilslutningsmuligheder, så jeg kan ikke tilslutte en pladespiller.

Er det overhovedet muligt at lave en løsning? 
Jeg vil allerhelst undgå et kæmpe rack af diverse forstærkere. Clean and simple, please.

Ser frem til jeres svar.

Vh. Peter

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2021 kl. 17:35
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu