recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1080p midrange projektor – produceres de stadig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1080p midrange projektor – produceres de stadig

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2021 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af danishdrummer danishdrummer skrev:

Det er vist kun i Stridsvognens verden, at X9900 kan kaldes "midrange", men det var så også forkert af mig at skrive "referencebillede".

Epson TW7400 og TW9400 er nok budet på noget mid level 1080P projektoere, eller SONY VPL HW65ES, det er lidt valget mellem 50% pixel fill og lyn degraderende paneler.


Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
danishdrummer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2009
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danishdrummer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2021 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

Oprindeligt skrevet af danishdrummer danishdrummer skrev:

Det er vist kun i Stridsvognens verden, at X9900 kan kaldes "midrange", men det var så også forkert af mig at skrive "referencebillede".

Epson TW7400 og TW9400 er nok budet på noget mid level 1080P projektoere, eller SONY VPL HW65ES, det er lidt valget mellem 50% pixel fill og lyn degraderende paneler.


Takker. Tænker, at Epson er vejen frem. Men det er jo hele tiden spørgsmålet, hvad der sker på DBA og andre steder, efterhånden som native 4K formentlig falder mere og mere i pris. Og så især, hvor længe pæren har brændt i projektorer, der ellers sælges.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu