recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Fordelsprogram
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Fordelsprogram

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Fordelsprogram
    Sendt: 15-September-2021 kl. 18:26
Hey

Jeg håber nogen vil kommentere og måske tænke lidt højt med mig.
Jeg har Internet, TV & mobil abonnementer hos Yousee.

dette giver mig forskellige fordele:
Bookmate (som udløber og forsvinder)
Yousee Musik (udløst af Bredbånd)
Yousee Premierer (udløst af mobilabb. 1)
Yousee Musik (udløst af mobilabb .2)
Dobbelt data (fordi vi har tv, bredbånd og mobil)
CMore (Fordi vi har TV, Bredbånd og Mobil)

egentlig var jeg RIGTIG glad for Bookmate og brugte det VILDT meget ... faktisk var det den ENEST fordel ud over Cmore som jeg havde lidt gavn af... 

så nu sidder jeg med følelsen af, at have mistet Discovery (landskampe), prisstigning efter og nu oven i så også Bookmate...

andre der sidder med en grim smag i munden?
kvartalsregning hos os er 3955,-

Nåja, vi har da også Discovery, Disney & Netflix .... 
KORS i hytten ....


Redigeret af Juleulven - 15-September-2021 kl. 18:28
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2021 kl. 18:33
Det samme her. Konen brugte bookmate rigtig meget så jeg ringede til yousee og sagde at vi ville sige vores mobil og bredbånd op fordi vi mistede bookmate og vi kunne få det noget billigere andre steder.

Det hjalp. Vi fik billigere abonnement på den ene mobil og rabat på kabel tv 


Redigeret af sokken - 15-September-2021 kl. 18:34
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2021 kl. 19:46
 Har aldrig haft brug for andet end de fordele der er forbundet med TV, Bredbånd og Mobil, og det er de fordele der vil være der fremadrettet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2021 kl. 20:54
Har du undersøgt om du kan få det samme andre steder billigere ?


Husk at TV2 får landskampe næste år
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2021 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Har aldrig haft brug for andet end de fordele der er forbundet med TV, Bredbånd og Mobil, og det er de fordele der vil være der fremadrettet.


Det er godt at høre, det hjælper trådstarteren helt vildt at kende dine behov forestiller jeg mig.LOL
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2021 kl. 03:41
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Har aldrig haft brug for andet end de fordele der er forbundet med TV, Bredbånd og Mobil, og det er de fordele der vil være der fremadrettet.



Det er godt at høre, det hjælper trådstarteren helt vildt at kende dine behov forestiller jeg mig.LOL


Nu vi er igang vil jeg da gerne fortælle at jeg ikke drikker kaffe med fløde
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu