recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disney plus fra udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Disney plus fra udlandet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danneck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danneck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Disney plus fra udlandet
    Sendt: 21-September-2021 kl. 09:54
Kan man godt købe et abonnement på Disney+ fra USA uden problemer og besværligheder?
Til top
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jblaabjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 12:56
Ja det kan godt bringes til at lykkedes. Jeg har mit gennem min iTunes konto fra US. Eneste problem var at der er andre aldersprofiler i US. Jeg kunne således ikke lave en profil der kunne se 16+ indhold, da der højeste alder i US er 14+. Det var lidt bøvlet at få supporten til at fixe det da de misforstod hvad jeg ville, men 2 gang jeg var igennem lykkedes det. 
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 15:50
Men hvad med Geo-blocking?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jblaabjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 16:42
jeg oprettede det først gennem vpn, men efter en pause genoprettede jeg uden vpn ved blot at købe gennem iTunes (tror jeg, kan ikke helt huske det). Det har altid været til US priser uden problemer. Når først du har det og har talt med supporten om at du gerne vil se andet end børnefilm så virker det som Netflix. Du ser det indhold der findes hvor du opholder dig, ikke det indhold der er hvor du købte. 

Redigeret af jblaabjerg - 21-September-2021 kl. 16:43
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af jblaabjerg jblaabjerg skrev:

Du ser det indhold der findes hvor du opholder dig, ikke det indhold der er hvor du købte.

Ok, men hvad er så det smarte ved at abonnere i USA? 
(Ved ikke om du har bemærket, at jeg ikke er trådstarter - jeg blev bare nysgerrig)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jblaabjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 17:23
prisen
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af jblaabjerg jblaabjerg skrev:

prisen

Øh, okay .... men hvad sparer man da?? Disney+ er vel en af de billigste streaming tjenester?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu