recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - gør tv - til touch skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gør tv - til touch skærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: gør tv - til touch skærm
    Sendt: 23-September-2021 kl. 09:02
Hejsa, der findes ikke en magisk dims, som kan gøre hvilket som helst tv til et touch skærm tv vel ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 11:02
Hej.

Vores TV ikke har touch skærm. Så jeg har to helt forskellige fjernbetjeninger, vi bruger til at betjene vores H96 Max Android boks på vores TV.

Her er et link til et i8 Air Mouse Mini Keyboard med en Touch Pad:

 
Der er ikke nogen forskel på, om man bruger fingeren på en tablets Touch Pad, eller på en Air Mouse's Touch Pad. Men kan endda dobbelt clicke på i8 Air Musen's Touch Pad.

De fleste Android tablets har 2 eller 3 knapper: Hjem, Tilbage og OK.
De findes også på en i8 Keyboard. Så alle Android Apps man kan betjene fra en tablet, kan man også betjene på et TV med en i8 Keyboards Touch Pad og 3 af dens taster. 


Jeg har lyst til at vise jer en 5:48 min lang YouTube om en air mouse G30 2.4G
 Gyroscope Wireless Air Mouse 33 Keys IR Learning Smart Voice Remote Control:


Den har 33 IR Learning taster. Jeg har selv prøvet at programmere 2 forskellige TV og Receiver. 
Man kan slå musepilen på TV'et til og fra, og man bruger den indbyggede Gyro, til at pege med den. Ved at vippe eller dreje den.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 23-September-2021 kl. 11:08
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 11:54
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu