recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken hastighed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken hastighed

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Glazzy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-September-2021
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2021 kl. 16:00
Det vidste jeg ikke, jeg ser hvad jeg får og om det virker Smile


Til top
Glazzy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-September-2021
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2021 kl. 16:02
Rør lyder som en rigtig god ide, det gør jeg. Man gider ikke spartle mm hvis der skal skiftes LOL
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2021 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Glazzy Glazzy skrev:

Perfekt, så tager jeg 200/200, det er den mindste hastighed de tilbyder. 

Nogen der har erfaring med waoo’s routere, om de er fine nok eller der skal købes en bedre?

Mht kablerne jeg vil trække, hvilke skal jeg købe der? Jeg tænker jeg fræser dem ind i væggen og så ende i en udgang/stik. Så de må gerne være af ordentlig kvalitet da de ikke lige bliver til at skifte. 



Jeg har WAOO, og har separat router. Tidligere en Airport Extreme, men den kunne ikke følge med da jeg gik fra 300/300 til 500/500. Nu har jeg TP-link mesh, og det virker bare. Den indbyggede trådløse router i fiberrouteren er ikke noget at råbe hurra for.

Så jeg vil klart anbefale en router ved siden af.
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2021 kl. 22:35
jeg har også Waoo, gennem Aura. Jeg fik i sidste uge opgraderet min installation, nu med separat fiber modem og router. Jeg tror det er det setup de bruger nu, de kombinerede fiber modem og router er vist ved at blive udfaset. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2021 kl. 09:26
Her forleden snakkede jeg med stofa og de fortalte noget interesant, bestiller man fx fibia (waoo) så er det faktisk stofa internet man får men faktura fra fibia + de ekstra service som fibia leverer med som router og mesh bokse.

vi har fibia og det kan ikke anbefales det blev opsagt efter 5 dage der er tit nedbrud hvor routeren så skal opdateres inde fra fibia og deres 500 mbit virker ikke som denne hastighed selvom alt kører på kabel.

vi havde tidligere waoo for nettet blev adskilt og andre kunne komme ind på det og der kørte det uden fejl i 8 år


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu