recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af FIFA 22 til PS4 der kan opgraderes til PS5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af FIFA 22 til PS4 der kan opgraderes til PS5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af FIFA 22 til PS4 der kan opgraderes til PS5
    Sendt: 01-Oktober-2021 kl. 17:29
Hej

Jeg har læst, at man kan købe en Fifa 22 til PS4, der senere gratis kan opgraderes til FIFA 22 til PS5. 

Jeg synes bare det er svært at læse op på hvad man skal købe for at være sikker på man kan lave opgraderingen. Sønnike har ikke PS5 endnu (svær at finde).

Når jeg ser på f.eks. elgigantens hjemmeside, link, har de
- FIFA 22 til PS4 til kr. 333,-
- FIFA 22 til PS5 til kr. 399,-

Og så tænker jeg, hvordan kan de sælge FIFA 22 til PS5 til kr. 66 mere, når udgaven til PS4 gratis kan opgraderes til PS5???

Så måske kan PS4 udgaven ikke opgraderes?  Selv om det er det man læser. Kan man kun lave opgraderingen til PS5, hvis man køber online?

Kr. 333,- i Elgiganten tænker jeg ellers er uden disc.

Hvis man køber uden disc, kan man så genistallere flere gange? Hvis der skulle ske noget fysisk med Playstation'en. Eller kontomæssigt, eller andet?  Det er vist de primære grunde til jeg tænker fysisk disc kunne være bedst. Men det er jo lidt old-school. 

Så...
- Hvilken FIFA 22 version skal man købe for senere kunne opgradere gratis til PS5? -> Gerne links

- Hvilke reelle pains er der ved at købe software-version?

Thanx
Jens

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2021 kl. 17:50
Og hvor har du læst at der kan opgraderes gratis til PS5 versionen ?
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2021 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Og hvor har du læst at der kan opgraderes gratis til PS5 versionen ?
Teksten fandt jeg lige lige frem (link nedenfor), og ved nærlæsning kan jeg godt se, at det var FIFA 21. Det var nok PS5 og at denne ikke er reel tilgængelig endnu der forvirrede mig og jeg implicit tænkte det måtte gælde for FIFA 22 også.

Min søn mente dog også, at det kan man, meeen han er kun 11 og kan tage fejl...

- Findes tilbuddet de havde på FIFA 21 ikke også til FIFA 22?  

At man køber til PS4 og kan opgradere til PS5 når den bliver reel tilgængelig? Det vil jo give mening, da det stadig reelt kun er få der kan få en PS5...

Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2021 kl. 01:59
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Hej

Jeg har læst, at man kan købe en Fifa 22 til PS4, der senere gratis kan opgraderes til FIFA 22 til PS5. 

Jeg synes bare det er svært at læse op på hvad man skal købe for at være sikker på man kan lave opgraderingen. Sønnike har ikke PS5 endnu (svær at finde).

Når jeg ser på f.eks. elgigantens hjemmeside, link, har de
- FIFA 22 til PS4 til kr. 333,-
- FIFA 22 til PS5 til kr. 399,-

Og så tænker jeg, hvordan kan de sælge FIFA 22 til PS5 til kr. 66 mere, når udgaven til PS4 gratis kan opgraderes til PS5???

Så måske kan PS4 udgaven ikke opgraderes?  Selv om det er det man læser. Kan man kun lave opgraderingen til PS5, hvis man køber online?

Kr. 333,- i Elgiganten tænker jeg ellers er uden disc.

Hvis man køber uden disc, kan man så genistallere flere gange? Hvis der skulle ske noget fysisk med Playstation'en. Eller kontomæssigt, eller andet?  Det er vist de primære grunde til jeg tænker fysisk disc kunne være bedst. Men det er jo lidt old-school. 

Så...
- Hvilken FIFA 22 version skal man købe for senere kunne opgradere gratis til PS5? -> Gerne links

- Hvilke reelle pains er der ved at købe software-version?

Thanx
Jens



Køb PS4 version i Elgiganten til kr 333, kan også spilles på en PS5 og køb så PS5 versionen af FIFA23 sammen med PS5 næste efterår, når den kan købes igen. Den digitale version kan geninstalleres så ofte du vil, men ofte dyrere ved udgivelsen.





Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2021 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:



Køb PS4 version i Elgiganten til kr 333, kan også spilles på en PS5 og køb så PS5 versionen af FIFA23 sammen med PS5 næste efterår, når den kan købes igen. Den digitale version kan geninstalleres så ofte du vil, men ofte dyrere ved udgivelsen.


1) Kan han med FIFA 22, PS4, Elgigant-versionen til kr. 333,- spille online med venner der har købt FIFA 22 til PS4 i Sony online store, og med disc, og alle andre købsvarianter (sålænge det er FIFA 22 til PS4).

2) Og kan han spille sammen online på tværs af Standard Edition og Ultimate Edition?

Jeg synes det ser ud til, at den netop koster kr. 333,- i Elgiganten, men kr. 639,- I playstation store. Ser jeg forkert, eller hvorfor er der den prisforskel?
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2021 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:



Køb PS4 version i Elgiganten til kr 333, kan også spilles på en PS5 og køb så PS5 versionen af FIFA23 sammen med PS5 næste efterår, når den kan købes igen. Den digitale version kan geninstalleres så ofte du vil, men ofte dyrere ved udgivelsen.


1) Kan han med FIFA 22, PS4, Elgigant-versionen til kr. 333,- spille online med venner der har købt FIFA 22 til PS4 i Sony online store, og med disc, og alle andre købsvarianter (sålænge det er FIFA 22 til PS4).

2) Og kan han spille sammen online på tværs af Standard Edition og Ultimate Edition?

Jeg synes det ser ud til, at den netop koster kr. 333,- i Elgiganten, men kr. 639,- I playstation store. Ser jeg forkert, eller hvorfor er der den prisforskel?

1) Ja

2) Ja, men der er nogle fordele som gør at de andre er et skridt foran feks $$$$$ til et eller andet. (se forskelle i de forskellige versioner i storen)

Prisen er som jeg skriver ved udgivelsen en del højere (for det meste i storen) i forhold til lokketilbud i feks Elgiganten og Bilka 

Kender ikke så meget til FIFA, men skynd jer at få det hentet inden det er for sent.
Til top
nileg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Januar-2012
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nileg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2021 kl. 07:09
Tror dette link kan give dig svar på dine spørgsmål JENC https://www.ea.com/da-dk/games/fifa/fifa-21/news/fifa-22-dual-entitlement-faq 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu