recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af ny mediaafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af ny mediaafspiller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2021 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Jeg tror jeg vil rode lidt mere med infuse, da jeg allerede har Apple TV, men når den scaper, så havner en del film og serie i "andet", selvom jeg skulle mene at de er korrekt navngivet som f.eks.

XXX/Season 1/XXX.S01E01

Nogle gode råd ?



Venlig hilsen
KB
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 15:07
Du har ret i KODI kan virke meget nørdet, og hurtigt være meget tidskrævende, til gengæld kan man få det, lige som man vil have det, hvis man gider bruge tiden til at sætte sig ind i det.
Der findes i øvrigt en del builds, der installerer de fleste apps på forhånd, så du selv er fri for at installere diverse add-ons, men du slipper ikke for at skulle indstille diverse video- og lyd-settings.

PLEX synes jeg er meget nemt at have med at gøre, når først man har sat sin PLEX-server op...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu