recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Biograf stol
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Biograf stol

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tingkaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tingkaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Biograf stol
    Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 12:11
Hej,

Hvilke biografstole har i og hvor er de købt?

Jeg har lige pt en sofa, men overvejer at skifte den eller evt lave en ekstra række med biografstole bagved.

Jeg har set at vidalXL har nogle til salg, har dog aldrig hørt om stedet før så kender ikke kvaliteten. Kan også se at jysk sælger nogle stole, dog har de ikke kopholder hvilket jeg gerne ville have.

Jeg har også prøvet at søge på dba, men der er kun ældre stole og jeg går gerne efter nogle lidt nyere ala dem de har i biograferne nu. 

I må meget gerne skrive hvad i har og hvorfor,

Tak
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 15:37
VidaXL er en ren online udgave af Jysk (eller Harald Nyborg) o-lign. - overvejende billigt, både hvad pris og kvalitet angår. 

Søg "biografstole" på Google, hvis du vil finde alternative forhandlere.

Jeg har "bio" i stuen og foretrækker alm. lænestole, hvor ryg/sæde kan indstilles trinløst. Og bruges til noget andet. Deciderede biografstole er nok kun en fordel, hvis man absolut har brug for en indbygget kopholder (man kan jo købe en løs), har flere rækker tæt på hinanden (klapsæde) og i øvrigt kun bruger rummet som bio.

 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 15:49
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2021 kl. 10:21
jeg overvejer at prøve en af disse kan bare ikke beslutte mig for hvilken jeg skal vælge. For mig er det et must der er kopholder. Så jeg ikke skal side med cola mellem benene. 



Jbl Array Cinema
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2021 kl. 10:26
Du kunne også vælge med microstof, så du ikke får våd røv. Der er vistnok en brugt til salg, men ellers er der link til dem.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2021 kl. 10:57
Har denne her den er dejlig og man sover også godt i den LOL



Redigeret af klander - 24-Oktober-2021 kl. 10:58
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2021 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Køb recliner!
Jeg er meget glad for min
Hvordan er nakkestøtten i denne? Hvis du trækker reclineren ud og sidder i en god afslappet stilling og 0 grader er "ligeud". Hvor mange grader vil du så skyde på, at man kigger op?

I mit nuværende bioprojekt har jeg selv kig på Haga Arizona til den gode række og Haga Texas til den "dårlige" række. Men frygter lidt, at man hurtigt kan komme til at kigge for meget opad pga. manglende nakkestøtte.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 08:49
Jeg har den til at stå op ad endevæg (under projektor)
Jeg trækker ikke reclineren ud, bruger den i standardstilling og har en pude til nakkestøtte
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 09:00
Hvorfor anbefaler du så recliner hvis du ikke bruger den? LOL

Men ok, det lyder ikke lovende ift. min bekymring hvis du bruger nakkepude i ikke-reclinet tilstand.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 12:29
Du mener fodstøtten?
Den bruger jeg da, er det bedste Smile
Men jeg læner ikke stolen bagud, troede det var det du mente
Købte den mest for fodstøtten, blev så glad for stolens komfort at jeg købte en til Wink


Redigeret af jake51 - 25-Oktober-2021 kl. 12:31
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 13:35
Ah ja, så misforstod jeg. 

Men tilbage til spørgsmålet... Hvordan er nakkestøtten? Hvis du trækker fodstøtten ud og sidder i en god afslappet stilling og 0 grader er "ligeud". Hvor mange grader vil du så skyde på, at man kigger op?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 13:20
Det er vist nemmere med et billede...
Send dit mobilnummer i en PB, så sender jeg en fotografisk lighed
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu