recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til flow-tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til flow-tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til flow-tv
    Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 14:34
Lavede jeg ikke for nyligt en tråd med ovenstående emne, og fik en masse gode svar, men nu er det væk, også når jeg søger under mine egne indlæg?

Kan nogen hjælpe?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 15:15
Kan godt huske der fornylig var en tråd som hed noget i den retning, og som nu er væk??? Confused

Mvh. JørgenT
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Lavede jeg ikke for nyligt en tråd med ovenstående emne, og fik en masse gode svar, men nu er det væk, også når jeg søger under mine egne indlæg?

Kan nogen hjælpe?


Hej.

Jeg ved ikke hvad der et sket. Men måske er der nogen, der har klaget over noget upassende indhold?

Hvis du fortæller os, hvad du søger information om og måske hvem der skrev det, kan vi måske få vedkommende til at gentage hvad han skrev.

Jeg vil godt begynde med at gentage, hvad jeg skrev i en af de første poster:

Citat: 'Hej.

DR og Boxer kan både modtages via Streaming eller Antenne.

DR betales via licensen og skatten.

Hvis man ønsker at modtage Boxer via antenne kræver det et TV-Modul med abonnements kort i hver TV.
Til de fleste Boxer Abonnementer kan man købe op til 4 abonnements kort for en engangsbetaling for 399,- Kr pr stk.
Det billigste Boxer Abonnement er KUN TV2 Hovedkanal. Det koster 109 kr. pr måned.

Hvis man ønsker at kunne optage DR eller Boxer, vil jeg anbefale en DVB-T2 boks der kan optage et program, mens man ser et andet program. Jeg købte i 2019 en let brugt Dreambox DM 900 til min søster på 66 år fra Tyske eBay til 1001 Kr. Her er et link:  


Hvis I i stedet for ønsker at streame, kræver det en eksterm boks ved hvert TV.
Det kan være en Billig Android Boks, En Android TV boks eller en Apple TV.

Vi bruger selv en billig H96 Max Android Boks, som jeg købte på et 24 timers udsalg til 20$.
Her er et link til afløseren, der koster DKK 247.39 + DKK 8.53 Forsendelse fra Frankrig:  


Og en nødvendig Fjernbetjening med Gyro, så at man peger ved at vippe og dreje den til DKK 103.48 + DKK 50.62 Forsendelse fra Frankrig:  
 

Men der findes mange andre muligheder.

Hilsen Carsten.'

Men det er nok ikke den information du søger?
Men hvad var det så?

Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 25-Oktober-2021 kl. 15:32
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2021 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Jeg ved ikke hvad der et sket. Men måske er der nogen, der har klaget over noget upassende indhold?
Så plejer det kun at være enkelte indlæg der fjernes, ikke hele tråden? Confused
Mvh. JørgenT
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 11:56
Der var en i tråden, der svarede meget detaljeret med links til indkøb vedr. en antenne på loftet, som jeg egentligt havde tænkt mig at gå videre med, men nu er tråden væk...

Til dette detaljerede indlæg spurgte jeg ud fra min placering om folk troede det ville virke hos os, og det var der også en der svarede på, men det er så også væk...

Gad nok vide hvad der er sket med tråden, og om der nåede at komme andre svar ift. om det mon ville virke hos os med vores placering.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 12:18
Ham der svarede på om det virker hos jer pointerede at i har 18 km til Videbæk senderen fra Lind og 42 km til Viborg senderen.
Og at han selv med 8 km til Hadsten senderen har en lille antenne under et tegltag.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
avemestr Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-December-2012
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avemestr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 17:14
Det var mig der skrev med konkrete forslag til udstyr (både antenne på loftet og parabol, hvis man ville have mange flow-kanaler). Jeg foreslog til antennebrug disse produkter, da du så vidt jeg husker havde hele 5 fjernsyn:

8-vejs antenneforstærker, 15 dB, justerbar tilt og gain (av-connection.dk)

Jeg undrede mig også over, at tråden blev slettet. Den kom til at udvikle sig til en snak om Chromecast, men det går vel nok at tråde kan ændre fokus. Jeg erindrer ingen der brokkede sig over det.

Jeg orker desværre ikke at skrive alt det jeg skrev om antenne og parabol igen :-( 

Og så vil jeg da overveje, om det er værd at bruge sin fritid på at bidrage til dette forum, hvis ens bidrag til vidensdeling bliver slettet uden begrundelse.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 19:09
avemestr_ håber der er tale om en eller anden fejl. Nu har jeg ikke været "all-in" på denne tråd , men normalt synes jeg da moderator byder ind med en advarsel inden tråde lukkes ned . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 20:35
Tjah, i den forrige tråd gik der selvsving i, hvor meget en masse ligegyldig gøgl om fragt, moms og told betyder, for at spare en halvtredser ved køb af en cromecast.

 


Redigeret af Jespus - 26-Oktober-2021 kl. 21:06
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2021 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

Tjah, i den forrige tråd gik der selvsving i, hvor meget en masse ligegyldig gøgl om fragt, moms og told betyder, for at spare en halvtredser ved køb af en cromecast.

 



Så kunne jo have lukket tråden og fjernet det ligegyldige gøgl
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu