recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony TV genstarter… næsten.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony TV genstarter… næsten.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarsVegas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2021
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsVegas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony TV genstarter… næsten.
    Sendt: 01-November-2021 kl. 13:25
Jeg har et Sony kd-55x8505c Android TV fra 2015, som indtil for nylig har virket upåklageligt. 

Det er begyndt at slukke skærmen og lyden. Den hvide diode, der indikerer at TV’er tændt, lyser stadig. 
Fjernbetjeningen har ingen virkning. 

Til at starte med, kunne der gå 1-2 dage ml. det skete. 

Her kunne jeg tage strømmen fra Tv’et og når det fik strøm igen, genstartede det. 

I går skete det igen. 
Denne gang hjalp det ikke at tage strømmen. Nu kører det bare i et loop, hvor dioden tænder, SONY-logoet kommer på skærmen, ANDROID-animationen kører i 3-4 sek., hvorefter der genstartes på ny. 

Jeg har prøvet med en hard reset, ved at holde power og vol- nede, men det virker ikke. 

What to do?


Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af LarsVegas LarsVegas skrev:

Nu kører det bare i et loop, hvor dioden tænder, SONY-logoet kommer på skærmen, ANDROID-animationen kører i 3-4 sek., hvorefter der genstartes på ny. 

Hej.

Her er et link til 'DOWNLOAD AND UPDATE FIRMWARE SONY KD 55X8505C'


Lidt nede er der et link til en Youtube video, som viser det problem du beskriver. Er det rigtigt?
For så beskriver den også løsningen.

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu