recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Good Morning Vietnam!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Good Morning Vietnam!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2021 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

 
Bare fordi den står i reolen betyder ikke du ejer den. 


Jo. Det der står i min reol ejer jeg (altså sammen med konen!)

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

 
Hvis du tager en region 1 DVD fra din reol og sætter i en dansk dvd afspiller får du bare en fejlmeddelse, istedet for filmaften.

Jeg ejer stadig den film jeg har købt på en skive - uanset om jeg har udstyr til at afspille den eller ej.
Jeg (undskyld - vi) ejer også de 25 LP plader der står på garageloftet, selvom der i huset ingen pladespiller er at finde.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2021 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Den kan streames, det er vist eneste mulighed.


Vil helst eje mine film.


OK. Det vil jeg også, men køb på iTunes bruger jeg også. Den koster 99 kr. på iTunes.

Den skal stå i reolen før jeg ejer den.

Bare fordi den står i reolen betyder ikke du ejer den.

Klart, hvis han f.eks. har stjålet den......Wacko
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2021 kl. 23:37
Det er fedt at have film man ejer stående i reolen,så man kan kigge PÅ dem. Feks laserdisc og VHS . .

Omvendt er det også ret fedt at eje digitale film på feks Itunes,som man rent faktisk kan SE . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 07:25
Debat på meget højt niveau ....Wacko
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 07:40
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Debat på meget højt niveau ....Wacko

LOLDet må man S' Gu' sige!!!LOL

Nåh... Findes skiven ikke med dansk undertekst nogen steder, så må Munch vel kunne finde den et eller andet sted, med fx svensk undertekster...

Svensk ER faktisk ikke SÅ slemt igen. En gang, da jeg kunne tage svensk TV når der var medvind på sendevejene, da så jeg en hel film, og brugte bare den svenske undertekst. Da filmen var overstået, og der var noget mere, jeg gerne ville se, så fortsatte jeg blot med læse de svenske undertekster... En halv time inde i programmet opdagede jeg, at det altså var en DANSK udsendelse, de havde gang i!!!LOL

I må videre, i teksten.........


Redigeret af mnielsen - 15-November-2021 kl. 07:42
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 09:42
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Det er fedt at have film man ejer stående i reolen,så man kan kigge PÅ dem. Feks laserdisc og VHS . .

Omvendt er det også ret fedt at eje digitale film på feks Itunes,som man rent faktisk kan SE . .
Hvis du har Beatles Let it Be på Laserdisc så giver jeg gerne 1000 kr. for den. Så kom ikke og sige at alle gamle medier er værdiløse. Og Ja! jeg har ikke nogen laserdisc afspiller ;-)
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Det er fedt at have film man ejer stående i reolen,så man kan kigge PÅ dem. Feks laserdisc og VHS . .

Omvendt er det også ret fedt at eje digitale film på feks Itunes,som man rent faktisk kan SE . .
Hvis du har Beatles Let it Be på Laserdisc så giver jeg gerne 1000 kr. for den. Så kom ikke og sige at alle gamle medier er værdiløse. Og Ja! jeg har ikke nogen laserdisc afspiller ;-)

Desværre . Men korrekt,at den har en høj værdi blandt samlere - tilsyneladende uanset afspilningsmulighed. . 
Sådan tror jeg nu næppe det ender ud med bluray udgaven af  "Good Morning Vietnam” . Men man skal aldrig sige aldrig - foreløbigt er den jo åbenbart allerede svær at få i hænde med DK undertekster . . 


Redigeret af Lennon - 15-November-2021 kl. 23:12
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu