recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 55" tommer LG, SAMSUNG eller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

55" tommer LG, SAMSUNG eller ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mixerloke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Marts-2019
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixerloke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 55" tommer LG, SAMSUNG eller ?
    Sendt: 21-November-2021 kl. 13:15
Ohoi vidensbank. 

Jeg er på jagt efter et 55" tv og sidst jeg købte et er små 12 år siden, så er nok en smule grøn i det.

Jeg overvejer om jeg skal købe et Samsung 55" QN93A 4K Neo QLED eller måske LG 55" G1 4K Evo OLED TV (2021) eller måske noget helt tredje. 

Har små 10-12.000 at lege med
nogen bud ? 
Klem en grøn novice

Redigeret af mixerloke - 21-November-2021 kl. 16:49
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2021 kl. 11:42
LG G1 vil være et skridt op billedmæssigt fra QN93A, og så godt som markedets bedste billedkvalitet.

Blot så du er opmærksom på det så giver LG G1 nogenlunde samme billedkvalitet, som de billigere OLED-modeller, der pt. starter på 7.000 kroner i 55-tommer. Så du skal vælge LG G1 for at få det slanke design, der kan hænge helt ind til væggen.

De resterende kroner kan eventuelt bruges til at koble en Apple TV 4K på. Det tror jeg du vil blive glad for i længden. TV'ets fjernbetjening kan styre Apple-boksen – og vice versa.


Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

LG G1 vil være et skridt op billedmæssigt fra QN93A, og så godt som markedets bedste billedkvalitet.

Blot så du er opmærksom på det så giver LG G1 nogenlunde samme billedkvalitet, som de billigere OLED-modeller, der pt. starter på 7.000 kroner i 55-tommer. Så du skal vælge LG G1 for at få det slanke design, der kan hænge helt ind til væggen.

De resterende kroner kan eventuelt bruges til at koble en Apple TV 4K på. Det tror jeg du vil blive glad for i længden. TV'ets fjernbetjening kan styre Apple-boksen – og vice versa.




Vil sige det Samme VÆLG LG,  OLED TV er længde foran LED TV  og LG TV har Apple TV indbygget som app. Men hvis du vælge evt LG G1 så køb en Soundbar "flad TV = flad lyd" 


Redigeret af klander - 23-November-2021 kl. 10:52
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu