recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB stick i LG tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB stick i LG tv

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Mit ene memory stick er kun på 4GB, men da der kun lagres kanaler,der kun fylde 1MB, kan den fint bruges til optagelse af disse data, vises at selv små enheder kan benyttes.


Ja, du vrøvler. Lagring af kanaler har intet med optagelse at gøre, men derimod overførsel af data.

Flemming

Det kaldes stadig for dataoptagelse.

Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det kaldes stadig for dataoptagelse.


Som du (forhåbentlig mod bedre viden) blander sammen med trådstarters formål.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2010
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

jamen så er det jo nemt

Køb 6 forskellige usb stik og håb en af dem virker

Eller køb en HDD og den virker 

Jeg var også igennem 2 forskellige HDD som ikke virkede.

Jeg formatterede også dem alle via fjernsynet. Der er nogle krav til hastighed som skal være opfyldt førend de godtages af TV'et og formentlig også nogle andre parametre da den ene HDD kan levere tæt ved 100megabyte/s - det burde dermed ikke være hastigheden der gjorde at den ikke virkede.

Held og lykke med jagten Wink
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Hamsjael Hamsjael skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

jamen så er det jo nemt

Køb 6 forskellige usb stik og håb en af dem virker

Eller køb en HDD og den virker 

Jeg var også igennem 2 forskellige HDD som ikke virkede.

Jeg formatterede også dem alle via fjernsynet. Der er nogle krav til hastighed som skal være opfyldt førend de godtages af TV'et og formentlig også nogle andre parametre da den ene HDD kan levere tæt ved 100megabyte/s - det burde dermed ikke være hastigheden der gjorde at den ikke virkede.

Held og lykke med jagten Wink


Det normale krav til harddisken er at den maks må være på 2TB og skal være USB 3,0 (mindst).
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2010
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Hamsjael Hamsjael skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

jamen så er det jo nemt

Køb 6 forskellige usb stik og håb en af dem virker

Eller køb en HDD og den virker 

Jeg var også igennem 2 forskellige HDD som ikke virkede.

Jeg formatterede også dem alle via fjernsynet. Der er nogle krav til hastighed som skal være opfyldt førend de godtages af TV'et og formentlig også nogle andre parametre da den ene HDD kan levere tæt ved 100megabyte/s - det burde dermed ikke være hastigheden der gjorde at den ikke virkede.

Held og lykke med jagten Wink


Det normale krav til harddisken er at den maks må være på 2TB og skal være USB 3,0 (mindst).

Den ene HDD er på 2tb samt USB3.0 - så det var ikke det.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2021 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Har "kun" et Panasonic tv, der skulle også en større HD/stick til, og så vidt jeg husker skulle den formateres i EXFAT, hvis den kun skulle afspille materiale på disken - hvis der skal optages skal tv selv formatere disken
Så husker du forkert! Jeg har endnu ikke mødt et smart-TV, der ikke kan læse fra en disk formateret i NTFS; noget andet er, hvis den også skal fungere sammen med en MAC, eller den skal bruges til at optage på...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2021 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Har "kun" et Panasonic tv, der skulle også en større HD/stick til, og så vidt jeg husker skulle den formateres i EXFAT, hvis den kun skulle afspille materiale på disken - hvis der skal optages skal tv selv formatere disken
Så husker du forkert! Jeg har endnu ikke mødt et smart-TV, der ikke kan læse fra en disk formateret i NTFS; noget andet er, hvis den også skal fungere sammen med en MAC, eller den skal bruges til at optage på...

I min vejledning til Panasonic Tx 55hz 1000e, står der:

USB Flash hukommelse, formatet for flash hukommelse, Fat 15, Fat 32 eller Exfat

Det kan ikke garanteres, at usb hdd, formateret på en Pc virker i medieafspilleren

Usb 
kapaciteten af USB hhd, der virker med dette Tv, variere fra 160 GB til 6 TB

Citat slut

Så der er alligevel lidt om snakken med ExFAT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu