recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - billede justering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billede justering

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2021 kl. 23:45
Det kan sagtens tænkes, da en projektor også kan blive for lysstærk.
Jeg gør selv det samme, når så pæren er ved at miste lidt styrke, har du så muligheden for at ændre det til normal.
Sidste pære holdt omkring 9000 timer på denne måde i min Sony HW65ES...


Redigeret af Supergris - 01-December-2021 kl. 05:21
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2021 kl. 05:47
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Det kan sagtens tænkes, da en projektor også kan blive for lysstærk.
Jeg gør selv det samme, når så pæren er ved at miste lidt styrke, har du så muligheden for at ændre det til normal.
Sidste pære holde omkring 9000 timer på denne måde i min Sony HW65ES...

Det er da en pæn levetid, noget længere en på min epson som efter 4 timer gik i strejke og sagde at pæren skal skiftes? Håber virkelig at det bare er en pludselig fejl...fejlen forsvandt efter jeg tog strømmen fra...
Frank
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu