recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt!
    Sendt: 28-November-2021 kl. 13:49
Solgt!

Sælger min Panasonic DP-UB824

https://www.panasonic.com/de/consumer/home-entertainment/blu-ray-set-top-box/player/dp-ub824.html (link til den tyske side, da dette modelnummer ikke findes på den danske )

Købt ved Alternate den 15-02-2020. Fjernbetjening haves. Ikke ryger hjem. Fremstår flot, og er næsten ikke blevet brugt.

Købt for 3047,-
Salgspris: 1500,-

Befinder sig i Kolding, sender ikke da jeg ikke haver original emballage.


Redigeret af detlef - 09-December-2021 kl. 15:31
Til top
Andbio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-August-2021
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andbio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2021 kl. 19:10
den køber jeg gerne hvis du kan sende den?
Til top
Andbio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-August-2021
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andbio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2021 kl. 19:17
nå... det gik lidt hurtigt med at skrive... kommer du tilfældigvis forbi Charlottenlund 2920 på djævleøen (eller i nærheden) eller evt. Svendborg?
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2021 kl. 20:09
Hvis det er ok med dig at jeg sender i uoriginal emballage, så kan jeg sende til en erhvervsadressse for 69 kr? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu