recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klon pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klon pc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Klon pc
    Sendt: 30-November-2021 kl. 08:38
hejsa 

Hvis man nu får lavet en maskine som kommer til at køre perfekt med de spil der nu skal bruges og de kører perfekt - findes der så en måde hvor den kan klones til to andre maskiner ? Eller er det utopi da maskinerne ikke er identiske
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2021 kl. 09:42
Det kan gøres med programmet PC Mover. Den bedste metode er dog en frisk installation på alle maskiner.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2021 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

hejsa 

findes der så en måde hvor den kan klones til to andre maskiner ? 

Hej.

Jeg kan huske for mange år siden, at jeg skulle udskifte en Windows PC med en anden med identisk PC.
Jeg prøvede først at bruge et Backup og Restore værktøj. Da jeg troede at jeg var færdig, meddelte
den ene PC, at den havde fundet en anden PC med samme Windows Key (Serie Nr) på lokal netværket.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 30-November-2021 kl. 12:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu